Tippman Skrevet 17. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg vil gjerne holde min egen server i CS , og jeg har les om folk på nettet som holder en sever med opp til 4 personer kun med en enkel ISDN linje. Men når jeg med min 1 Mb linje prøver å opprette en server så lagger det som bare f.. .... og det med kun 2 personer inne på brettet !!!!! Hva er det som er feil ??? Dem som går inn har også minst 1 Mb linje Bruker kun Xp sin brannmur og den er av. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 17. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2005 ISDN gir typisk bedre ytelse på grunn av at den er full duplex, mens en ADSL-linje er half duplex (full duplex == signaler kan senes opp og ned parallelt, half duplex == må lage kø på hva som sendes hver vei). Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) laaknor, ADSL er full duplex. http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=282462 Edit: Tippman, sikker på at du har 1 mbit/s upload? Endret 17. januar 2005 av Jonas Lenke til kommentar
Tippman Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2005 Hmm ... så det er der problemet er ??? upload ligger ca på 170 når jeg måler den på et surfometer. Men dersom en med enkel isdn linje kunne holde et spill for 4 , må da vel jeg kunne klare det samme med : 1 mb ned / 256 kb opp ( skulle den lissom være ) AMD 2500 9800 Pro 1024 DDR Rare greier Lenke til kommentar
Tippman Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2005 http://www.dslreports.com/forum/remark,12096512~mode=flat ifølge dette skulle jeg kunne hoste opp til 5 stk ,, kan noen bekrefte dette ?? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 17. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2005 husk er det telenor linje er det ofte MYE lagge(høy ping) og det har mye og si. på gamerere. Lenke til kommentar
syff Skrevet 17. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2005 Leal.. create spillbar csserver på 1mb adsl? Luring. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 17. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2005 1. Trenger hjelp til hva? Lage bra topic og poste riktig? 2. Er det dedikert, eller in-game-hosted server opplegg? Lenke til kommentar
Tippman Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2005 ,,,, sukk ,,, Det eneste jeg ville det var å kunne opprette en server , på nett slik at andre ( kansje 3 stk ) kunne gå inn å spille der med meg. Dersom det er mulig for folk med enkel isdn å få det til må da en upload på 256 kb være nok ???? Lenke til kommentar
sageman Skrevet 18. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2005 Er det dedikert, eller in-game-hosted server opplegg? Jeg har prøvd begge deler og har samme problemet uansett. Lagg,lagg og lagg... Har 3mb ned og 1mb opp linje... Har prøvd både med XP-brannmuren på og avslått. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 Hvis du har en ruter med firewall kan det være at du må slå den av eller åpne noen porter. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 Du må nok ikke laste ned / spille selv =) Mo0nH0wL: Samme, evt saksøk telenor =) tips: Steam updater ofte =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå