Gå til innhold

hva slags casemod har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke mobb fjortis-modder! Di kan være like så gode som di arrogante jævlene som ser ned på fjortiser! Og alle fjortiser freaker ikke i CS! Er lei av alle som ser ned på fjortiser. :mad:

 

Edit: skrev feil i opphisselsen.........

delvis enig. Tror uttrykket fjortiss blir missbrukt. Kall det heller noe annent.

Men jeg vil ikke kalle det en mod hvis man har satt inn en katode fra microplex heller.

 

Jeg har 2 av moddene mine i signaturen. Resten orker jeg ikke å poste bilde av :p

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
Ikke mobb fjortis-modder! Di kan være like så gode som di arrogante jævlene som ser ned på fjortiser! Og alle fjortiser freaker ikke i CS! Er lei av alle som ser ned på fjortiser. :mad:

 

Edit: skrev feil i opphisselsen.........

delvis enig. Tror uttrykket fjortiss blir missbrukt. Kall det heller noe annent.

Men jeg vil ikke kalle det en mod hvis man har satt inn en katode fra microplex heller.

 

Jeg har 2 av moddene mine i signaturen. Resten orker jeg ikke å poste bilde av :p

Er enig med at det blir misbrukt, men det var ikke ment sånn her

 

CS-gamer = seriøs gamer som jobber hardt for å forbedre resultater

CS-fjortis = Selverklært seriøs gamer som har en smak løs premodda kasse, evt en chieftech med 5 forskjellige farger på katoder osv og som skriker og hyler når han/hun spiller (ikke nødvendigvis 14 år!)

 

[ontopic] Likte den moden xthal! Hva slags tower er det? [/ontopic]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
CS-fjortis = Selverklært seriøs gamer som har en smak løs premodda kasse, evt en chieftech med 5 forskjellige farger på katoder osv og som skriker og hyler når han/hun spiller (ikke nødvendigvis 14 år!)

Fjortis er ikke en alder, men en tilstand. :thumbup:

Lenke til kommentar
Marius_EV: TT bigwater, hmm, venter også på min, og er ikke ditt kabinett ca like stort som et h600b? Fikk gode idè'er i henhold til plassering av å se p å bildene dine:D

Du kan nok ikke plassere radiatoren i front pga at det ikke kommer noe luft inn der. Jeg vil heller anbefale deg å plassere den bak i kabinettet der det egentlig skal være 2*80mm vifter. Det er nok mye bedre. Du må nok frem med noe power tools men det går nok bra. :)

Lenke til kommentar
Ikke mobb fjortis-modder! Di kan være like så gode som di arrogante jævlene som ser ned på fjortiser! Og alle fjortiser freaker ikke i CS! Er lei av alle som ser ned på fjortiser. :mad:

 

Edit: skrev feil i opphisselsen.........

delvis enig. Tror uttrykket fjortiss blir missbrukt. Kall det heller noe annent.

Men jeg vil ikke kalle det en mod hvis man har satt inn en katode fra microplex heller.

 

Jeg har 2 av moddene mine i signaturen. Resten orker jeg ikke å poste bilde av :p

Kunne ikke vært mer enig... er alt for lei av de 123123 cs-nerd kabinettene som vandre dær ute med bare katoder inni.. casio.. you got my dremel (LOTR) ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...