Gå til innhold

hva slags casemod har du?


Anbefalte innlegg

hva slags casemod har du??

 

selv har jeg laget pc i en gammel sølvblank værktøykoffert med en grønn kald katode inni... det er også et vindu med antistatisk pose på innsiden sånn et det blir bare blankt uten lyset inni...

foran har jeg borret mange små hull i mønster av en Z (for zilter)...

det er også en liten metall"Z" i vinduet... bilder kommer senere...

 

legg gjerne til bilder...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er modifikasjon ein endring av det originale oppsettet eller å legge til eit par ting?

 

Einaste eg kan kalle for modifikasjon er at eg skar hol til ei 120mm vifte på toppen. Lys og vifter er berre ekstrautstyr :)

Ordet modifikasjon betyr vel egentlig å endre, men du har jo endret utseendet til pc'en din ved å legge til ting åsså! :thumbup:

Lenke til kommentar
Er modifikasjon ein endring av det originale oppsettet eller å legge til eit par ting?

 

Einaste eg kan kalle for modifikasjon er at eg skar hol til ei 120mm vifte på toppen. Lys og vifter er berre ekstrautstyr :)

Ordet modifikasjon betyr vel egentlig å endre, men du har jo endret utseendet til pc'en din ved å legge til ting åsså! :thumbup:

ja det stemmer det :yes:

Lenke til kommentar

Tja, har et Lian Li PC65USB, men har ikke så ekstremt mange "mods".

 

Har da de obligatoriske katodene (2 stk. blå) som jeg aldri bruker.

Trakk nettopp de fleste kabler (Bl.a. alle på PSU) med kabelstrømper fra ELFA (Anbefales!!).

Runde IDE og Floppy kabler

Gjennomsiktige (Egentlig Blå UV Reaktive, men har ikke UV) Molex plugger

Feeet kjøler (Ikke en MOD men, pynter opp)

 

osv... skal nok modde litt mer seinere.

Lenke til kommentar

Link til mitt AOpen HX-45 kabinett i signatur. Ikke helt oppdatert på siden, men jeg legger ved et bilde av sånn den ser ut nå. Litt her og.

Har pusset lakkert, laget "sidedør" sånn ta jeg ikke trenger å ta av hele dekselet hvis jeg skal gjøre noe inni pcen, laget viftehull i toppen, laget viftestyring, laget 92mm og 60mm viftehull i front, satt inn USB i front, satt inn vindu og pusset inn Tux, lagd ny startknapp, fikset litt på 5.1/2 drevdekslene, lagd hull i hk-brett og lagt diverse kabler bak der, lagd hull for knapper til lys-styring bak, og sikkert noe jeg har glemt og skrive.

post-226-1105996418_thumb.jpg

Endret av Vågebu
Lenke til kommentar

Hadde en discokule med motor, men har tatt den ut nå fordi jeg skal oppgradere systemet, slenger ut et bilde (ops! det er veldig rotete inni)

 

bilde001.jpg

Toppen, har lakkert og kappa hull selv

bilde002.jpg

Hele kabinettet, sorry for alt rotet :p

bilde003.jpg

Bilde av discokula i mørket, vet det er dårlig bilde, men det er det kameraet klarer

Lenke til kommentar
Weee, disko-kule i kabinettet er noe av de mer orgianle case-moddene jeg vet om :p

 

Pent CaZiO!

Haha, som ikke du har sett den før joans :p

 

Vet det er originalt, hadde aldri sett det før så da bestemte jeg meg for å gjøre det, noe av ideen er å parodiere alle gamerene som skal ha værste blinkekassene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...