Gå til innhold

Netshop, Norges beste på Service?


Anbefalte innlegg

Jeg er ihvertfall KJEMPE fornøyd.

Jeg kjøpte et kabinett og en harddisk. Jeg bestillte en Torsdag kveld og forventet ikke varene før mandag eller tirsdag, men på lørdags morgen lå pakken klar på posten!!!

Da jeg hadde fått pakken så, så jeg at jeg hadde fått feil kabinett og sendte en mail med en gang.

Fikk svar mandag morgen om at de ikke hadde hatt inne det kabinettet, så de sendte en annen isteden for.

Fant ut at kabinettet hadde bedre PSU og luft løsninger og var faktisk dyrere :D . De sa de beklaget for dette og at de kunne gi meg et tilbud ved neste bestilling.

Jeg hadde da tenkt på å kjøpe en hel del neste dag, så det var jo ikke noe problem :thumbup:

De sa jeg bare kunne ramse opp hva jeg skulle kjøpe, så kunne de se på hva slags tilbud jeg kunne få.

Kort tid etter fikk jeg vite hva slags tilbud det ble, og det viste seg at jeg hadde fått over halvparten av hva kabinettet kostet i avslag!!!

 

Jeg synes de er ekstremt raske med å sende ut varene! De er raske med å svare på mail! Og de er veldig hyggelige å snakke med!!!

 

Dette er bra netshop :thumbup: 6ifra meg keep up the god work :w00t:

 

Noen andre som har noen historier :!: gode/vonde :mad: ifra netshop? kom med dem :thumbup:

Endret av thomba14
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en konspirasjonsteori:

 

Hvis man bytter ut h'en i Netshop, så blir det Netsnop (snop = godteri).

Tilfeldig?.. neppe...

 

Super Service :D !

 

 

Karma

Der tror jeg du er inne på noe, Karma. Kanskje vi blir avhengige av denne sjokoladen om bare må bestille mer og mer fra netsnop.no

 

 

Seriøst, jeg har bestillt et par ganger og er veldig fornøyd med service, ikke minst hvor raskt de svarer på mail. T.o.m. på søndags morgen svarer de.

Endret av westa
Lenke til kommentar

Meget bra service hos Netshop!

 

Når jeg bestilte sist, skulle jeg ha 2 LCD skjermer, USB TV-boks, tastatur med mer. Jeg hadde en "åpen" bestilling hos dem mens jeg vurderte noen varer. Å endre bestillingen underveis var ikke noe problem. For hver endring fikk jeg nytt spesifisert tilbud på epost.

 

Svingarmen til LaCie-skjermen hadde de ikke lagt som vare ennå, det ordnet de samme dag og kom tilbake med pristilbud. Samme med tastaturet, jeg fant et de ikke hadde i sitt sortiment og ringte dem på ettermiddagen, neste morgen var det ordnet.

 

De oppga realistiske leveringstider, forsendelsen kom faktisk før de hadde lovet.

 

Jeg tipset dem også om en vare som nettopp var lansert på en eller annen messe i utlandet. En uke eller to senere får jeg epost fra dem om at varen nå er lagt opp med pris og at den vil være tilgjengelig i Norge fra en gitt dato.

 

Jeg handler nok med dem igjen. :thumbup:

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg er utrolig godt fornöyd med service til Netshop, kjempe service, kan ikke väre noen som slår de der. Jeg bestillte en Netshop 1557GLS den 21 desember, og delene var ikke ventet inn på lager för den 28 desember. Men dagen etter ringte en hyggelig mann som kunne glede meg at varene kom inn på morgenen den 22 desember, helt utrolig tenkte jeg, makan til service. Men ikke nok med det, de satte den sammen med en gang, slik at jeg kunne hente den på ettermiddagen den 22 desember. Bare helt utrolig bra altså, de brukte en dag på alt dette. :dribble: Skal aldri handle noe annet sted igjen.

 

Netshop :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...