Kaisa Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hvordan blir jeg kvitt at WMP10 kobler seg opp for å hente lisenser? Dette skjer hver gang jeg laster ned fra Kazaa Lite. Må jeg innstallere wmp9? Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 jøssess. noen ganger lurer jeg litt på hva som ligger i de forskjellige hodene til folk. hvorfor bruker folk fortsatt kazaa? hvilke lisenser snakker du om forresten? WMA lisensen mener du? hvis ja så kan du enkelt løse det med å konvertere sangene til mp3 istede. da slipper du dette tullet. Lykke til. Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hvis det er sanger det er snakk om Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 er det flere formatert der er lisens på da? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Jaja, mpeg filer av den snuskete sorten Endret 17. januar 2005 av ericthelord Lenke til kommentar
HEE Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 ja ja jeg og lurer litt på dette.. får beskjed at wma filene er beskyttet med noe crypterings greier. prøvd i tunes og et annent program! utrolig iriterende! Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 ta å konverter WMA filene dine da vel. husker ikke i farta på noen programmer som gjør denne jobben, men søk på WMA converter på google.com så finner du/dere helt sikkert noe intressant. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå