NilsJohan Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Har fått razer diamondback til jul, da jeg prøvde denne på min Icemat2 så hadde bevegelsene en slags forsinkelse, som om musen ikke mottar ordentlige signaler. Når jeg tar musen rett på bordplata er det ingen problemer. Noen andre som har opplevd noe lignende? Regner med at det rett og slett er icematen som musen har problemer med å takle. Tenkte å kjøpe meg ny musematte, noen som har noen anbefalinger? Har fUnc hos pappa, men synes den egentlig er litt liten. Så tenkte noe større, som ikke er laget av glass eller metall. Lenke til kommentar
ExEsLayer Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Min Qpad Midsense musematte + MX510 funker fett hos meg... Ingen problemer her ihvertfall! Der glir musen smooth Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Har du den transparente eller sorte Icemat'en ? Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Sannsynligvis er det musematten din som er "feilen"... Til anbefaling av musematte - QPAD Anbefaler deg å lese denne - Gamer.no og det store musemattemysteriet Endret 17. januar 2005 av Dandar Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 IceMat 2.0 er ikke laget for optisk mus men for ballmus. IceMat 2.Edition derimot er en matte beregnet for optisk mus, har den selv, og den er gooood! Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg anbefaler deg en helt vanlig blå tøymatte. Jeg har prøvd både metall og glassmatter men jeg liker den klassiske blå tøymatten best, jeg har Logitech Dual Optical mus, den skiller seg vel ikke så utrolig mye ut ifra Diamondback vil jeg tro. Musematte mysteriet er lærerikt ja. Lenke til kommentar
NilsJohan Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Har en sort icemat det står www.icemat.com på, tror det er Icemat 2. Jeg har uansett bestilt Steelpad S&S. Edit: Så på bildet av den som er laget for optiske mus, den jeg har ja. Endret 18. januar 2005 av NilsJohan Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Diamondback er bare helt rå, Men jeg er ikke noe fan av hightech musematter. Spesielt ikke til den musen, Bruker normal blå tøymatte til 99,- tror jeg og den fungerer 100%! Har også en fUnc som jeg varierer med. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 jeg har "corepad" musmatte, og den funker ikke med min optiske mus heller Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Billig tips: Legg fleire papirark oppå kvarandre og tape fast i bordplata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå