kapteinufattelig Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Har Twinmos 256 Mb MMC minnekort til min Nokia 6230. Alt har fungert brillefint til nå. Men nå får jeg feilmeldingen "Disken er skrivebeskyttet. Opphev beskyttelsen eller bruk en annen maskin" når jeg skal legge nye filer til minnekortet ved bruk av minnekortleseren. Jeg får til å overføre til minnekortet via Bluetooth. Hvordan opphever jeg skrivebeskyttelsen? Jeg har formatert kortet via telefonen, men det hjalp ikke. Jeg hjalp madammen å flytte noen filer fra hennes hjemmeområde på universitetet via minnekortet mitt for litt siden. Hun la dem da inn på kortet via hennes brukerkonto. Jeg sitter utenfor universitetsdomenet. Kan dette ha knotet til leserrettighetene mine på hele kortet? Kabelen til minnekortleseren ligger hjemme, så jeg bare stappet leseren direkte i en USB-port. Har dette noe å si? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Står den lille knappen på minnekortet på ulåst da? Det er en liten knapp som på diskettene som du kan skrivebeskytte minnekortet. Kanskje det er feilen. Eller så kan du gå på egenskaper på pc´en/telefonen og sjekke om den er skrivebeskyttet der Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 jornan: Det tror jeg bare er på SD-minnekort... Jeg selv har prøvd to standard 32 MB MMC fra to forskjellige 6230-er, og ingen av de fungerte på hverken mobilen min (SX1) eller minnekortleseren. Lenke til kommentar
kapteinufattelig Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Ingen knapp på MMC-kortet, nei. Og på "Egenskaper" på pc-en er den ikke angitt som skrivebeskyttet. Flere forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå