Penol Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Har akkurat chippet xboxen til en kamerat, men før jeg byttet hd kopierte jeg alle saved games han hadde lagret på den originale harddisken inn på et sånt minnekort som settes i håndkontrollen. Nå, etter å ha satt i ny og større harddisk, vil jeg gjerne kopiere tilbake igjen fra minnekort til hd. Har prøvd samme måten som fra hd til minnekort (gjøres i ms dashboard), men jeg tror ikke det går an å gjøre det der denne gangen. Eller? Lenke til kommentar
redflame Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 du kan loade opp alle spilla fra minekortet og lagre på nytt på hdd da. Ok det var kansje ikke det svaret du håpet på , men det funker ivhertfall! Evt så kan du kikke på denne da Lenke til kommentar
Penol Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Programmet du linker til ser interessant ut, har du prøvd det selv? Litt mye pes å laste opp over 25 spill å save de på nytt.... Endret 17. januar 2005 av Penol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå