int20h Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 HP slår sammen seksjoner HP slår sammen to seksjoner for å spare penger og gjøre den nye avdelingen kraftigere. Den praktiske forskjellen ligger i at skrivere vil bli solgt i samme seksjon som PC-er. Les artikkelen her Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Urk. Ikke si at hardware.no skal begynne å "printe" Digi.no/ITAvisen "nyheter" ..? Jeg leser hardware.no nettopp for å styre unna slikt som ingen av de typiske hardware.no-"folka" egentlig har noen interesse av. Denne og "5000 mister jobben i Oracle"-nyheten er jo helt uinteressant, i mine øyne. Det blir selvsagt veldig subjektivt, men jeg tror vi lett kan dele opp nyheter i to grupper: 1) Hardware, releaser, tester, prissammenligninger osv. = nyheter vi bryr oss om 2) Blah blah big business, artikler med store ord og lite innhold = nyheter for folk i dress Endret 17. januar 2005 av transistorbass Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 ..og det at ingen andre enn meg har kommentert artikkelen nesten et døgn senere backer vel bare opp påstanden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå