Anonymisert Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hei jeg bruker et ptogram som thter DVD shrink 3.2 PX-716a(DVD Brenner) Windows xp sp1 Og vær gang jeg skal lese en dvd til maskinen får jeg den samme feilmeldingen i den står det: DVD Shrink encountered an error cannot continue. Failed to read file "D:\" The request could not be preformed becouse of an I/O device error. Det rare er at den aldri kommer på samme sted på samme film kan den første gangen stoppe på 30% så kan den komme helt til 40% og nestegang bare til 1%. men jeg må begynne på nytt vær gang. Er det noen som vet hva problemet er. ps. jeg har hatt samme problemet med andre programmer som "dvd x copy platinium" m.v.h Erik K. Breistrand Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Er det en orgianl plate du prøver å lese? Er den gammel eller ripete? Hvis det er en brent plate kan det være at den er brent av en dårlig brenner og derfor har høyt feilnivå, eller er produsert av en lavkvalitetsprodusent og derfor har høyt feilnivå. Plextor er generelt sett litt svake (dårligere enn BenQ, men bedre enn NEC) på å lese dårlige plater/ripete plater. Har du nvidia nforce brikkesett på hovedkortet ditt? I så fall avinstaller nforce IDE driverene og installer MS sine IDE drivere for å fikse problemet. Lenke til kommentar
geirthr Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg har en plextor px-716a brenner og har det samme problemet med den. Har også en "billig" Sony brenner, den klarer å lese platene helt fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå