kiz Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Har bestillt meg CL1557 fra Whitebox for en uke siden. Har fortsatt ikke fått den. Har prøvd siden fredag å ringe dem uten å komme fram. Har prøvd å sende mail, uten å ha fått svar enda, og det er gått 4 dager nå. Er det flere som har vært borti dette? Jeg vet jeg ikke kan forvente å få whitebox pc i løpet av ei uke, men de kan i det minste svare på tlf. eller mail. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Har du bestilt fra whiteboks, kan det godt gå 2mns før du får noe.... veldig mange som klager på dårlig service derfra og veldig lange leveringstider. Derfor har jeg holdt meg unna det selskapet. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ta ett søk på whitebox, og avbestill ordren din før det er for sent..... Lenke til kommentar
acon Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Har bestillt meg CL1557 fra Whitebox for en uke siden. Har fortsatt ikke fått den. Har prøvd siden fredag å ringe dem uten å komme fram. Har prøvd å sende mail, uten å ha fått svar enda, og det er gått 4 dager nå. Er det flere som har vært borti dette? Jeg vet jeg ikke kan forvente å få whitebox pc i løpet av ei uke, men de kan i det minste svare på tlf. eller mail. Hmm... svarer de ikke på mail heller da jeg bestilte svarte de både på mail og telefon Tak omkring en måned før jeg fikk den, men... de var da hyggelige å snakke med Vet at noen har kommet litt skjevt ut med dem Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Lønner seg å prøve å ringe tidlig på dagen.... Har ringt der ganske mange ganger, og da kommer man normalt gjennom på telefon etter et par forsøk. Har kjøpt 4 maskiner der nå, og har hatt noen småproblemer, men disse har WB fikset med en gang. Lenke til kommentar
kiz Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Takk for tipset senshi som regel har jeg ringt i 1 tia, siden jeg ikke klarer å stå opp tidligere Noen flere som har vært borti dette? Lenke til kommentar
kiz Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 ikke sove problemet, men whitebox prooblemet Leste på deres nyhetsside om at de skal ta supporten og leveringstiden alvorlig, men det ser ikke ut som om de har blitt noe bedre. Lenke til kommentar
kenthlar Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg kom igjenom med en gang jeg...Hyggelige og behjelpelige var de også.. Lenke til kommentar
micromidas Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Whitebox har ikke hatt kundeservice tidligere. Da var det de som jobbet med maskinene som tok telefonen når de hadde tid. I går begynnte det en ny og behjelpelig kar på kundeservice som bare skal svare kundene på spørsmål. Tok telefonen etter et ring.(Tidligere måtte man ringe opp 50 ganger) Håper dette holder mål og at ikke han slutter pga. mange sure kunder Min maskin var på rep i ca 3 uker for ødelagt hovedkort. Fikk oppgradering av ram og harddisk gratis pga. lang ventetid. (1024mb ram, 60Gb/7200) Kamerat fikk 1000kr avslag på en annen maskin fra Wb pga. lang leveringstid. Annen kamerat fikk oppgradering av dvd brenner og harddisk pga. lang leveringstid. Mange andre som har fått tilbud om CL56 til samme pris som CL1557 eller gratis oppgraderinger. Så hvis man ikke er avhengig av å få makinen på to dager så bestill fra whitebox så får du med en overaskelse... Men for all del. Det tar tid og Whitebox gir nok ut litt ekstra for at ikke de skal få det værste rykte på markedet(Hvis ikke de har det). Håper de har noen seriøse planer og skjerper leverinstidene og kundebehandlingen. Det trengs.. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Har maskin min inne på rep hos de nå for 3 gang . Og nei de har ikke skyld i at den er der. Lenke til kommentar
:.ELD.: Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Venter også på min 1557 fra whitebox. Bestillte den på torsdag og fikk per tlf. garanti om at den skulle komme innen 2 uker. Fikk også tilbudet om å kjøpe CL56 til samme pris som 1557 siden de ikke hadde den inne på lager! Edit: Leif Endret 18. januar 2005 av :.ELD.: Lenke til kommentar
zarz Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Kanskje de faktisk har tenkt å forbedre seg.. Håper det siden de er de billigste uten tvil (da jeg kjøpte). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå