Tarannon Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Når pcen min har stått på en stund (f.eks. mens jeg sover) pleier den å være veldig rar når jeg skal bruke den igjen. En feilmelding fra nvidia-kontrollpanelet sier noe om at ccapp ikke lenger fungerer som den skal (husker dessverre ikke meldingen akkurat nå, men skal ta å skrive den ned når den kommer igjen). Når jeg klikker bort meldingen og skal prøve å surfe på nettet, er det ingenting som fungerer. Når jeg prøver å restarte pcen, kommer det masse feilmeldinger om programmer som "are not responding" og som jeg må ta "end now" på (f.eks. explorer.exe og de fleste andre programmer som ligger i minne). Men det verste av alt er at en restart ikke hjelper så utrolig mye. Jeg får gått på nettet og jeg får surfet, men hver gang jeg skal laste inn en nettside, stopper nedlastingen opp midt i og kommer ikke i gang igjen på et minutt eller to. Jeg vet at det ikke er noe med linja som er feil, for den andre pcen som står her fungerer finfint. Noen som har vært borti dette og vet hva jeg må gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
owgrant Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Prøv å kjøre et virussøk og scan for spyware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå