ahoo Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Har ein Maxtor 200GB sata disk som stadig vekk slår seg av heilt uten vidare. Eg har to stk 400W PSU i maskinen, så eg trur ikkje det er strøm det er mangel på..Noken som har vore borti det samme?Råd?Er det disken som holder på å ta kveld? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 400watt med hva? Hva slaks psu(er) er det snakk om? Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ja, jeg har maxtor! Og har hatt samme problemet. Da hadde jeg q-tec 400w. Det kom et lite "smell" fra disken også "frøys" bildet på skjermen... Dette ordna seg når jeg fikk ny bZerk 500w psu Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ja, jeg har maxtor! Og har hatt samme problemet. Da hadde jeg q-tec 400w. Det kom et lite "smell" fra disken også "frøys" bildet på skjermen... Dette ordna seg når jeg fikk ny bZerk 500w psu fikk sånn "smell" før jeg og i den ene wd disken min men har det ikke nå etter at jeg byttet fra 300w chieftec til 360w Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Prøv å rikke litt på powerkablene for å sjekke at det ikke er dårlig kontakt som gjør det. Slikt har skjedd før. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hadde samme problemet en stund. Problemet viste seg rett og slett, som Hårek sier, at det var dårlig kontakt Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Har hatt samme problemet med OS disken min, det var så enkelt som dårlig kontakt i molekskontakten. Sjefen har samme problemet med OS disken i sin dell maskin. Oppdaga det ford maskina ikke ville boote, etter å ha prøvd å starte maskina noen ganger tok jeg en titt i bios og der sto det jo ganske klart, OS disken var borte. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Har akkurat samme problem selv, med samme disk. Har en ADT 350w PSU nå, og problemet forsvinner hvis jeg kobler fra en av diskene mine - samme hvilken. Fortron/Source 400w neste. Lenke til kommentar
ahoo Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 SUPERT!!Takker så masse for alle svarene,det viste seg at det var bare sata strøm tilkoplingen som var blitt litt "laus". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå