Skink_123 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 forutsetter at en har en pc fra før av ps! ca priser Amd 939 3000+ 1300,- Neo2 nForce3 1000,- Value ram(2x512) 1300,- gf6800LE 1700,- Kjører rammen asyncront og klokker prosessoren til ca 2,6GHz. Låser opp pipes på skjermkortet og klokker, voila, en har en pc som sluker det meste rått Jeg oppdaterer denne tråden etterhvert, men nå er iallefall ballen i gang Så ser vi hva vi ender med Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Ingen som synes dette hørtes interessangt ut? "hvordan skaffe seg en topp pc til LITE penger" Kontra alle disse "jeg har 30.000 og vet ikke hvordan jeg skal brenne opp alle pengene på en pc " Men må legge til at jeg ganske nylig har kjøpt meg pc'deler for tilsammen 16.000+ Så jeg hører vel til under den kategorien som svir av litt for mye Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 vel, jeg har 15000 og skal kjøpe for 20000 når jeg får det, men jeg er fortsatt interesert... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 vitsen med denne posten er ? Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 vitsen med denne posten er ? Tenkte vitsen var å finne den beste løsningen pris/ytelse for folk som har en gammel pc fra før av Kjenner mange som sitter med 2 åra gamle pc'er som har lyst å få et skikkelig råskinn, men da for minst mulig Skal kunne kjøre spill glatt, og generelt yte bra i programmer generelt Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 vitsen med denne posten er ? Tenkte vitsen var å finne den beste løsningen pris/ytelse for folk som har en gammel pc fra før av Kjenner mange som sitter med 2 åra gamle pc'er som har lyst å få et skikkelig råskinn, men da for minst mulig Skal kunne kjøre spill glatt, og generelt yte bra i programmer generelt Da burde du tenke på at det slettes ikke er alle som kan overklokke, eller ikke alle som tør å modde et skjermkort.. Lenke til kommentar
Viewety Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) vitsen med denne posten er ? Tenkte vitsen var å finne den beste løsningen pris/ytelse for folk som har en gammel pc fra før av Kjenner mange som sitter med 2 åra gamle pc'er som har lyst å få et skikkelig råskinn, men da for minst mulig Skal kunne kjøre spill glatt, og generelt yte bra i programmer generelt Da burde du tenke på at det slettes ikke er alle som kan overklokke, eller ikke alle som tør å modde et skjermkort.. Og at det ikke alltid går å modde skjermkort... Endret 17. januar 2005 av Zipman Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 vitsen med denne posten er ? Tenkte vitsen var å finne den beste løsningen pris/ytelse for folk som har en gammel pc fra før av Kjenner mange som sitter med 2 åra gamle pc'er som har lyst å få et skikkelig råskinn, men da for minst mulig Skal kunne kjøre spill glatt, og generelt yte bra i programmer generelt Da burde du tenke på at det slettes ikke er alle som kan overklokke, eller ikke alle som tør å modde et skjermkort.. Og at det ikke alltid går å modde skjermkort... Eller klarer å klokke CPU til 2,6GHz. Det finnes ingen garantier for at slik klokking/modding skal fungere, og det kan gå utover garantier og komponenter hvis man ikke vet akkurat hva man driver med. Tanken var god, men denne posten hører vel heller hjemme i Overklokking-forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå