Joachim_F Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Artisticsoft har kunngjort MetrobotiK, et spill som høres ut som en moderne versjon av det klassiske Sierra-spillet Jones in the Fast Lane. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ja! Endelig! Mine bønner er blitt hørt Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Spennende , håper det blir bra. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 diggbart. Det spillet ligger dypt i midt hjerte. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Woooo! Håper det er litt vanskeligere enn orginalen Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Tja... Har brukt noen timer på Jones in the Fast Lane, så håper dette kan bli bra. :-) Lenke til kommentar
Legionaire Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jo , gode nyheter... Liker ideen på en moderne versjon av Fast Lane. Men den hjemmesiden overbeviste meg ikke akkurat... En på fjorten år kunne lagd bedre.. og det virker ikke som firmaet er særlig erfarne innen spill industrien... alså de har ikke lagd mye spill... Men jeg håper på det beste... Kan bli bra Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Det står at det er deres første spill på hjemmesiden, men vi håper på det beste! Lenke til kommentar
JeffK Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 har gode minner fra det spillet, ble litt nostalgisk. Husker vi satt å delte én mus og ingen ville være dame. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 har gode minner fra det spillet, ble litt nostalgisk. Husker vi satt å delte én mus og ingen ville være dame. Ikke skriv bokmål, du gir JeffK et dårlig rykte Lenke til kommentar
Ikka Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Gleder meg! Jeg spiller Jones av og til, men en moderne versjon (med ordentlig lyd og musikk) hadde gjort seg! *Mimre* Mange gode gamle spill.... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 hvor er hjemmesiden? finner den ikke Lenke til kommentar
hebbe_lille Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Sorry for bumbing av gammel tråd, men lurte på om noen har hørt noe mer om Get A Life Show? Når det kommer ut? Om det har fått en europeisk utgiver? Finner ikke noe info på hjemmesiden deres heller. http://artisticsoft.com/Getalifeshow/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg