tvangsgreie Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Noen som vet om det er de samme som Brenner.no selger? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 TYG02 - falske "TY" plater produsert av UME Disc i Hong Kong. Virker ikke tilfreddstillende sammen med disse brennerene: Pioneer DVR-A08XLA, Pioneer DVR-107D, NEC ND-3500A, NEC ND-3520A, MSI DR8-A2, Plextor PX-712A, Plextor PX-716A, Lite-On - alle modeller, Samsung TS-H552B/TS-H552U, AOpen DUW1608. Virker tilfredsstillende med følgende brenner: BenQ DW1620A. Ett ord: SØPPEL. Vil vurdere å legge ut testresultatene mine etterhvert, kommer alt ann på om importøren jeg fikk slike plater av holder sin del av avtalen - gjør han ikke det vil jeg legge ut alle testresultatene her. Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Ok, de Brenner.no selger er ProdiscF01, og funger ganske bra med min brenner. Prøvde også ProDVD, som er TYG02, og de virker, men nokså dårlig. Bruker opp boksen jeg kjøpte på nokså uviktige ting, og legger i tillegg inn ca en GB med PAR2 paritetsfiler på hver disk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå