yamano Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Var inne på theinquirer, og snusa rund og fant denne god saken... nå trenger jeg bare, en lang lednig til stikk kontakten... "Fly Fly,.. lille Kort" http://www.theinquirer.net/?article=16247 le faktisk litt ennå,.. dette må komme under Extrem Kjøling Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 haha den var tøff! Men litt leit at den tar nesten alle ramslottene da Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hehe . Den der såg jeg en gang for lenge siden. Dumt den ikke er kommet enda. skulle gjerne hatt den (for og teste, vis den ikke koster så mye over 500-600.- kr.) Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Leverer tydeligvis ikke så bra kjøling som en kunne håpet på :\ test Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hmm... Den bråkte nå hvertfall nok 66db. .har en Vantec tornado nå og den bråker 55,2db Og det er ikke behageligt og høre på. Men jeg fant ikke noe grader i celcius i den testen Og den var jo ikke dyr heller Men sa de noe om størrelsen? Fant det ikke.. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Er det litt status nå om dagen blandt produsentene og ha markedets største jettmotor prossesorkjøler? Hva blir det neste... Vil noen av de andre produsentene prøve å spytte dette bidraget i ansiktet... Vil noen gang noen kunne sette inn nådesstøtet som utkonkurerer en hver annen som prøver seg på det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå