hempkins Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Er det noen som har erfaringer med Dette power'et ? Jeg skal bygge en ny maskin og trenger et power med 24/8 pins kontaker (For Intel Xeon). Noen som har/har testet dette power'et ? K. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Øverst i denne kategorien (kabinetter) står den en sticky med fet skrift som forteller at strømforsyninger har en egen kategori. Stickyer er alltid lurt å lese. Flyttes til PSU og elektronikk. Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Har det ja, og kan ikke si meg annet en kjempefornøyd. Anbefales! Lenke til kommentar
ahoo Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Korleis er denne PSU`en støymessig?kjører vannkjøling å er på jakkt etter ein meir støysvak PSU... Ved load. Endret 17. januar 2005 av ahoo Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Har endel vifter i kabinettet jeg da, så de overdøver det meste Men den skal være ganske bra når det kommer til støynivå. Siden den er på 480w så er det veeeeeldig sjelden (om aldri) at man klarer å gi den 100% load, og derfor går viftene ganske stille. Men for å finne ut hvor stille den er må nok noen som har prøvd den med vannkjøling svare. Dette er hente fra mpx.no; Dual-fan with TSCT (Tagan Silence Control Technology) for a whispering operation 22~24 dBA at 50% load Vet ikke om det kan være til no hjelp.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå