xpert21 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 trenger drivere til min fijitsu simens pc.. hvor er det man kan laste ned dem?? Lenke til kommentar
xpert21 Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 ingen som vet hvor??.. trenger dem ganske fort Lenke til kommentar
mylife Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Det der er faktisk skikkelig PES! Det er dessverre nesten umulig å finne riktige drivere. Hadde jeg vært deg hadde jeg kontaktet de du har kjøpt din bærbare maskin fra å høre om de har det liggende. Kanskje de har Bundelen som fulgte med liggende. Eller så kan du jo prøve å lete på FS sine sider da Lenke til kommentar
xpert21 Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 det er ikke en bærbar pc!.. det er stasjonær pc Lenke til kommentar
mylife Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det er fortsatt like vanskelig å finne drivere til de dessverre.. Lenke til kommentar
buundi Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg må bare grattulere Fujitsu med verdens dårligste side. Jeg fant mine drivere her.: http://www.fmworld.net/globalpc/products/desktop.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå