melli123 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg har laget en bakgrunn i photoshop. Siden jeg ikke helt viste hvor jeg skulle poste den, så la jeg den her jeg...noen som har lyst å kommentere den? Sitron bakgrunn Lenke til kommentar
neb Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 kul! men kansje du heller burde kalle den en lime.. ser mer ut som en lime! Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 ja, kanskje det...jeg tenkte egentlig ikke så mye på det, siden det var en sitron... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Nice denne. Men hvis du hadde satt filters litt "ned" så sitronen blir litt mer tydelig, hadde det kanskje blitt bedre? (Hvis du har brukt filters da) Endret 21. januar 2005 av Stish Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Nice fint at dere likte den... Stish: ja, jeg har brukt et form for filter, hvis det var det du mente med " filters " da? Endret 21. januar 2005 av VgaR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå