enter Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Når kommer IBM og andre med Sonoma på sine bærbare? I Norge? Ingen som vet, - neida, men når kan vi vente at maskinene er tilgjengelige for oss? Lenke til kommentar
thomala Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Etter det jeg har lest på forumene til thinkpads.com så skal de lanseres i EMEA 15/2. Når de vil bli levert vet jeg ikke. Blir forøvrig hetende T43 da etter det jeg har forstått. -- Thomas Endret 17. januar 2005 av thomala Lenke til kommentar
enter Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Hvilke fordeler vil vi i praksis oppleve med Sonoma fremfor dagens teknologi? (Centrino?) Lenke til kommentar
hce Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Raskere prosessorer, bedre WLAN, PCIe, SATA og DDR2 antagelig. Mange funksjoner som i første omgang gjør at maskinen bruker mindre strøm Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Har hørt at den ikke kommer med DDR2 med det første, ikke SATA heller Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Sonoma? But there's more to Sonoma than just an updated processor. It will also include an updated WLAN chipset, codenamed Calexico 2, which offers lower power consumption and an improved software interface, and supports the 802.11a, 802.11b, and 802.11g wireless networking standards. Finally, Sonoma also includes an updated chipset, codenamed Alviso. The new chipset offers Intel's High Definition Audio technology, and includes an improved version of the company's Display Power Saving Technology, which further reduces the amount of power consumed by a notebook's display compared to Intel's current Pentium M chipsets. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Nei æsj, akkurat nå som jeg tenkte å bestille en T42... Skal jeg vente eller bare kjøpe..? Kan da ta lang tid før det kommer hit; eller? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Nei æsj, akkurat nå som jeg tenkte å bestille en T42...Skal jeg vente eller bare kjøpe..? Kan da ta lang tid før det kommer hit; eller? Jeg ville bare kjøpt Lenke til kommentar
enter Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Nei æsj, akkurat nå som jeg tenkte å bestille en T42...Skal jeg vente eller bare kjøpe..? Kan da ta lang tid før det kommer hit; eller? Ja det er problemet. Egentlig har jeg forstått at om vi alltid skal vente på det nyeste, så kan vi vente og vente og vente og ... (-så videre ...). Imidlertid er jeg nok litt opphengt i det nyeste selv, så jeg avventer litt. Problemet, eller det fine med å vente, er jo at prisene på nyhetene ikke nødvendigvis er høyere enn dagens priser. Men da blir det vel et nytt trådløst nettverkskort på den gamle Dell'en i første omgang. Så får vi se åssen det funker i første omgang. Lenke til kommentar
westa Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Kommer sikker ikke før til sommeren.... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Ja det er problemet. Egentlig har jeg forstått at om vi alltid skal vente på det nyeste, så kan vi vente og vente og vente og ... (-så videre ...). Vet, da begynner man tilslutt å tenke seg godt om man virkelig trenger varen tilslutt... Kommer sikker ikke før til sommeren... Det var det jeg ville høre vettu... Jaja, da får jeg holde meg til ny bærbar; plan D fortsatt da. (Hvis jeg hadde ventet mer så kunne det hende at jeg ville ha endt opp med en HP pga. impulskjøp på elkjøp, og det skulle ikke ha blitt uten søl... ^^ ) Endret 17. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Eh, da jeg ikke får til (!) å redigere innlegget mitt ovenfor, så poster jeg posten her: Er det bare jeg som synes dette høres litt morsomt ut..? --> Most secure notebooks secure notebooks available are now even better with one integrated security solution out of the box (select T42 and T43 models)..... Edit: Dette innlegget kunne jeg vist redigere, men ikke det ovenfor..? Endret 17. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 T43 lanseres imorgen, onsdag. Men den leveres ikke før i april.... Ting tar tid.... Lenke til kommentar
joschram Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Da blir det billigere T42 på oss Jeg ser at Scribona allerede har satt ned T42 med 1 tusenlapp denne uken. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 T43 lanseres imorgen, onsdag. Men den leveres ikke før i april.... Ting tar tid.... *Hyyyylll* Blir vel plan E eller no da - Hva kan ventes fra denne nye modellen da? Noen tanker/relativt sikre data? Lenke til kommentar
enter Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Vel, da kommer T43. Hva med X41 eller hva nå typebetegnelsen blir på X40 med Sonoma? Kommer IBM med ny modell av X40 i denne sammenhengen? (Evt. hvorfor ikke ? ... ) Endret 20. januar 2005 av enter Lenke til kommentar
enter Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Bump ... Neida, - jeg bare fleipa. Jeg bumper ikke. Egentlig . Det er spørsmålene jeg stilte når jeg redigerte innlegget ovenfor jeg gjerne vil ha svar på. Lenke til kommentar
duda Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Kommer T43, så kommer det flere. Uansett så er det vanlig at IBM slutter å produsere T42 modeller rundt nå. Og da kommer de nye maskinene. Så en kan nok regne med at det blir flere maskiner som blir lansert. Uansett så blir ikke T42 maskinene så mye billigere enn de er nå. Prisene ligger seg sånn uansett. Hvert år. Noen få lapper ned, men ikke så mye mer. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Fra pressreleasen så kan man lese at T42 vil begynne å selges fra 25 februar, og t43p litt senere. Selv tror jeg at jeg går for t42 og er ferdig med det liksom. Forskjellene er ikke så store for mitt personelige bruk og noen lapper billigere er den også, som jeg kan invistere i maskina i form av ram osv. Penger spart er penger tjent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå