SkapereN Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Kjøpte nettopp Logitech MX1000. Pen mus som er deilig å holde i handa. MEN(!), da jeg skulle spille med gjorde den plutselig obskøne bevegelser og hang seg opp akkurat som om jeg hadde musa inntil enn vegg og ikke kunne dra den lenger til siden. Og så ventet den i et par sekunder før den gjorde alle de bevegelsene jeg hadde gjort mens den var "borte". Dette kan ikke heller skyldes lag på pcen. Har for bra pc til at noe sånt skal skje i quake2 lissom ;-) Noen som vet hva dette kan skyldes? Eller kanskje har en tweakting eller lignende som fikser det opp? Har lyst til å beholde musa, men ikke hvis det skal være slik lissom. Lenke til kommentar
edyrli Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har også litt problemer. Vet ikke om det kan være det samme men.. Hvertfall så hopper muspekeren opp 1-2 cm avogtil. Skjer kanskje en gang pr minutt. Så på forumet til Logitech at det var ganske mange som hadde dette problemet. For å fikse dette så foreslår logitech og legge inn 2.14 software. Dette hjalp ikke i mitt tilfelle. Det andre logitech foreslår er og koble musa til PS2 porten. Dette hjalp. Har ikke hoppet en eneste gang etter dette. Men merket at refresh hastigheten ble litt dårligere enn med USB. Gikk inn i egenskapene til PS2 porten og så den stod på 100Hz dette er jo som kjent litt mindre enn RFen til MX-1000 som ligger på CA 120. Satte da opp PS2 rate til 200Hz og vips. Kan ikke merke forskjell i forhold til USB lengre. Lenke til kommentar
SkapereN Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Ok, snabla bra å høre at andre sliter med musa også.. Takk for hjelpen, skal teste det du sier. Lenke til kommentar
edyrli Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Du kan også følge med litt i denne tråden på forumet til logitech. http://forums.logitech.com/pe/forums/displ...postID=10125635 Endret 24. januar 2005 av edyrli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå