Mapster Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Høres vel litt dumt ut, men jeg har lyst å kjøre nettverk uten å bruke winsock... Noen som vet om noen andre socket's som kan brukes?? edit: eller andre metoder og sende og motta.. F.eks la oss si at pcene på ett klasserom er sperret for internet, men har fremdeles nettverk og jeg vil koble til internett via en pc på ett annet rom... hehe Endret 17. januar 2005 av MapSter Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg kunne godt tenkt meg en grønnfarge uten høye lyder.. Det høres ganske så idiotisk ut, ikke sant? Omtrent slik høres posten din ut. Prøv å få deg litt grunnleggende nettverks-forståelse i stedet. Lenke til kommentar
Mapster Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Du trenger jo ikke å være spydig, for det finnes faktisk noen som ikke kan alt her i verden.. Men eg løste no ihvert fall problemet Lenke til kommentar
arokh Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Spørsmålet er jo så borti natta at det rettferdiggjør den lille spydigheten spør du meg Du kunne jo bare spurt "hvordan kobler man til internett via en annen pc i nettverket?" og utelatt den noe merkverdige teorien din... Lenke til kommentar
Mapster Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Beklager at jeg formulerte spørsmålet mitt på en merkverdig måte då.. Det jeg mente var en proxy server som ikke bruker winsock. Slik at jeg kunne programmert en server som ikke bruker winsock, da det eneste jeg vet hvordan brukes er winsock. Jeg fant en ferdig laget server, har ingen anelse på hva den bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå