enden Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg jobber med en søt liten applikasjon som skal vise fram tre entiteter: filnavn, størreslse og sti for brukern. Ingen av de skal redigeres, men vises fram for brukern. Funksjonaliteten ListBox tilbyr er perfekt for mitt formål, men å legge inn de tre entitetene som ren tekst blir stygt og oversiktelig. Derfor trenger jeg kollonnefunksjonalitet ala DataTable. Problemet er at en DataTable i en DataGrid-kontroller blir for mye informasjon. Det er ikke noe must å ha datane lagret i en DataTable, jeg bruker i dag en enkel ArrayList. Jeg trenger altså muligheten til enten å dele opp en ListBox i kollonner, eller å forenkle en DataTable så den ligner på en standard ListBox full av tekststrenger. Noen som har forslag til fremgangsmåte - helst med kodeeksempler? Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hva med en Repeater? Der kan du legge inn litt HTML-kode mellom hver element, så du kan bygge opp en liten tabell. Kirikiri Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Duh, glemte å skrive Visual Basic da Fant igrunn ut at jeg kunne bruke ListView med litt modifisering (tror jeg - har ikke fått den helt opp enda.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå