truls123456 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Heisann... Je groper i skogen til jeg svar blant alle der som kan dette så meget bedre enn jge.. jeg har en bærbar pc som har gakket hen og fått seg en registetfeil (software.config...) Problemet vil jo bli å starte denne maskinen på nytt... Win XP pro Klarer ikke å starte i sikkermodus klarer ikke å starte med siste gjeldende konfigurasjon Klarer ikke å boote fra CD Klarer å boote fra disketter, men har samme hull for diskettstasjon som for CD-spiller, så kan dermed ikke installere fra CD allikevel... Noen som har noen tips? HJELP! ;-D Truls Lenke til kommentar
vinagunner Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) hva med fra en ekstern usb-floppy-disc? Endret 17. januar 2005 av vinagunner Lenke til kommentar
eolaih Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Har du skrudd av mulighet for å boote på annet enn CD ? Hva med å formatere fra HD fra Bios ? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Har du slått på mulighetene for å boote fra cd og floppy i bios da? Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Mener du med andre ord, at du ikke har en bootbar CD-versjon av windows installasjon? Eller, som jeg en gang sa: mener du.. at .. jeg skal ta.. katten i.. halen og putte... den i ovnen?.. sykt.. helt sykt... Karma Endret 17. januar 2005 av Karmacom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå