HFL Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Hei Jeg leter etter bilder fra Det nye stunts spillet. Noen som vet hvor jeg kan finne bilder? Spillet heter Stunts Final ett eller annet. Lenke til kommentar
LeD Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Et søk på google løser rakst problemet ditt... Spillet heter "Stunts Final Stage", og kommer uti 2003 en gang. Mer info her: http://www.mayhem.sk/index.php?l=1003&r=1003 Gode gamle stunts var jo helt genialt... Å hoppe over 3 høyblokker var litt av et kick altså :smile: LeD Lenke til kommentar
HFL Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Takk for hjelpen Det nye ser jo helt utrolig megarått ut. Super grafikk, og 21 BILER. Kommer det til xbox? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 åååå husker stunts ja, laga ei feit bane i den tia :smile: bra lenge siden gitt 8 9 år siden ? Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Ja husker stunts.... hadde 100-vis av baner, og råsimpelt å lage selv.... morsomt. Men siden det var så mange som kun lagde sine egne baner, var det vanskeligt å sammenligne tider. Husker vi koblet sammen en 386 og en 486 med seriel kabel, og spilte det geniale spillet hele natta.... Første gode 3d bilspillet. Har det fortsatt i samlinga mi, kanskje jeg tar det frem når jeg blir gammel og mimrer litt..... :smile: Og hvem husker ikke Car&Driver..... gode gamle. Husker jeg fikk det, var helt sinnsykt den gangen. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Quote: Den 2002-06-14 01:28, JohnnyKnoxwille skrev:Og hvem husker ikke Car&Driver..... gode gamle. Husker jeg fikk det, var helt sinnsykt den gangen. Ikke jeg! Lenke til kommentar
Flex Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Quote: Den 2002-06-14 01:28, JohnnyKnoxwille skrev:Ja husker stunts.... hadde 100-vis av baner, og råsimpelt å lage selv.... morsomt. Men siden det var så mange som kun lagde sine egne baner, var det vanskeligt å sammenligne tider. Husker vi koblet sammen en 386 og en 486 med seriel kabel, og spilte det geniale spillet hele natta.... Første gode 3d bilspillet. Har det fortsatt i samlinga mi, kanskje jeg tar det frem når jeg blir gammel og mimrer litt..... :smile:Og hvem husker ikke Car&Driver..... gode gamle. Husker jeg fikk det, var helt sinnsykt den gangen. Hehe, C&D var konge, ja... Genialt spill, rett og slett (ikke det at Stunts var så mye dårligere, da). Lenke til kommentar
Erad Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 er stunts det samma som stunt car racer?? det går ikke ann å lage baner på stunt car racer! er vel sikkert noe i samma retningen Lenke til kommentar
Space_Shoot Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Quote: Den 2002-06-15 01:26, Erad skrev:er stunts det samma som stunt car racer??det går ikke ann å lage baner på stunt car racer!er vel sikkert noe i samma retningen Nei det er det ikke, som jeg kan huske. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Det står om Stunt Car Racer på mayhem studios side i alle fall. Stunt Car Racer var godspillet det ja.... Bedre enn Hard Drivin' : ) Lenke til kommentar
copyright Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 jeg spilte et fett spill en gang...det het stunts....dårlig grafikk, med du kjørte igjennom looper osv..... Hvor kan jeg laste ned det spellet hen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå