Gå til innhold

"Vi bygger HTPC" greia

Anbefalte innlegg

Først må jeg bare si at jeg digger den. Utrolig bra skrevet... får meg til å sikle etter en HTPC selv(student, så pengene strekker ikke akkurat til :p)

og fin fin er den ja, men noe jeg la merke til: lyd? har jeg oversett noe når jeg sier at den ikke har dekket lyden? Greit nok står det om lydkortet osv. Og denne HTPCen med fremviser blir jo bare max fett. men hva med lyden? hukker dere opp noen Biltema 10W eller? eller er det eget anlegg dere hukker opp? hvordan er løsninga på surround osv.

Hvis det ikke var meninga at denne guiden ikke skulle dekke dette så beklager jeg, tror jo aldri forfatteren ville nevne lydkorte for å så skippe resten uten mening...

mvh

Lars

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja du har gått glipp av noe.

Det står i oppsummeringen av artikkelen at lyd dekkes i del tre av serien.

Ellers er det jo tydelig at maskinen ikke er laget som noen blodtrimmet High- End lyd burk.

Da ville man dyttet inn et skikkelig høykvalitetskort fra f.eks mAudio og gjerne også en ekstern dac til vanlig 2-kanals hi-fi.

Lenke til kommentar

Hei, du er klar over at vi har en egen kategori for diskusjon av artikler? Hver gang en artikkel publiseres på hardware.no opprettes det en egen tråd i denne kategorien. Der henger ofte artikkelforfatteren, og andre som interresserer seg for emnet. Jeg anbefaler å bruke den repsektive tråden der om det er noe du lurer på, eller vil komme med kritikk av artikkelen :)

Kategorien finnes under listingen for Hardware

http://forum.hardware.no/index.php?showforum=107

Ellers er maskinen koblet opp mot Dahles eget anlegg, og det skal jeg love deg at det er trøkk i. Vi satt og siklet på Kylie en dag da han holdt på å teste, og jeg er sikker på at naboene ringte på for å klage, uten at vi hørte de :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...