Gå til innhold

Hvor mye bedre er ATI

Samtron87

Anbefalte innlegg

- *report* -

dette er bare tåplig av deg!

man rapoterer ikke brukere fordi de skriver at dere må være litt mer saklige å hjelpe post starter i steden for å komme med idiotiske utsagn som noen av de dere har slengt fra dere.

Krangling og diverse kan gjerne taes via PM. Kan ikke straffe noen for å komme med "mindre gode opplysninger", men prøv å hold innleggene saklig på best mulig måte for å unngå konflikter. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående directX, hadde allerede 9500 serien støtte for DirctX9.0 (Jeg kvitta meg med mitt i høst, og det hadde støtte for DirectX9.0 skrevet på pakken)

Nå sitter jeg med et 9600pro (som også har støtte for DirectX 9.0) og romkameraten min har GF4 TI4200 i sin maskin... Må si at den stooore ytelsesforskjellen merker vi ikke :ermm:

Så dermed må jeg nesten si at et slikt bytte er litt waste of money... Hvis du ikke har penger til 6600GT nå , ville jeg valgt å spare litt selv i det minste, finn et på ukens tilbud eller bruk prisguiden her på hw.no :yes:

PS: Bruktmarkedet her er jo oxo en idê :)

Radeon 9500 <-- Jeg hadde et slikt tidligere og dette ville trolig vært et bedre kjøp enn 9600pro da det kan softmoddes til 9700pro (ikke 9500pro eller 9800pro som selgeren sier)

NB: Allikevel vil jeg fortsatt påstå det er bedre å gi 1500 for et 6600gt enn 80 for et radeon 9500 :roll: (Fjerna en link her... Tok nok en gang feil mellom pcie og agp :p Men finn et kort på ukens tilbud til 1500,-)

EDIT: Fjerna link, legger til ny her nå -"Slettet"- <-- ER DET MULIG!? Nok en gang linka jeg til et pcie kort (vims...) :roll:

Endret av Cilveran
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...