Morpheus- Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ser at PS-Data har tatt inn endel tilbehør til bigwater settet. Her er link Prisene er ikke egentlig så ille heller.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hvorfor ikke ta opp dette her? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hadde de bare tatt inn denne så hadde jeg kjøpt den. Har 2 bigwater kit på vei, men trenger virkelig den GPU blokka.. Og det er ingen som tar de inn. Lenke til kommentar
albe Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hadde de bare tatt inn denne så hadde jeg kjøpt den. Er denne særlig dårligere enn den du snakker om? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hadde de bare tatt inn denne så hadde jeg kjøpt den. Er denne særlig dårligere enn den du snakker om? Aner ikke. Men det er den første GPU blokken ThermalTake produserte. Den jeg linket til er den andre, og siste, altså Aquarius II., som skal være bedre, samt at den har bedre finnish og passer bedre med GPU blokken som BigWater settet leveres med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå