Itw Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Heisann. Jeg er ute etter ett program som gjør divx/avi om til dvd formatet. Har brukt nerovision men det låser seg under omgjøring og blir da litt mange feilbrenninger. Driver på og gjore om tv serier og enkelte episoder låser nerovision seg på og da slutter den og brenne og vips jeg har en feilbrent plate, men vist jeg fjerner den episonden den låser seg på så brenner den neste gang uten problemer. Men blir litt dumt og ha en feilbrenning for hver jeg klarer og brenne... Så hvordan annet program kan dere anbefale? Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Sett opp en virtuell brenner i Nero, så du får et image på harddisken du kan brenne når Nero har sluttet å klage. Vet dessverre ikke om noen enkle måter som gir god kvalitet, jeg bruker frameserving med CCE. Endret 17. januar 2005 av tvangsgreie Lenke til kommentar
Itw Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Oki men høres ut som om det kan funke... Men finnes det virkelig ikke ett eget program der ute uten om nero som gjør divx/avi om til dvd? Lenke til kommentar
Gjest member-1768784 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) - Endret 10. april 2017 av member-1768784 Lenke til kommentar
-SoniX- Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Fins nok en del ja! jeg bruker tmpgenc 2.5 plus og et dvd authoring program, som gjør at jeg kan lage egne menyer og dele filmen opp i kapitler osv... helt genialt!! ellers kan du vel bruke easy media creator.. finner det på nett, koster penger, men hvis du kjenner til no torrents sider, så er det ikke no stress ;o) Lenke til kommentar
Itw Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 tmpgenc 2.5 høres akkurat ut som det jeg er ute etter, for det er jo litt gøy ohg få laget menyer osv Lenke til kommentar
Remo Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Fins nok en del ja!jeg bruker tmpgenc 2.5 plus og et dvd authoring program, som gjør at jeg kan lage egne menyer og dele filmen opp i kapitler osv... helt genialt!! ellers kan du vel bruke easy media creator.. finner det på nett, koster penger, men hvis du kjenner til no torrents sider, så er det ikke no stress ;o) Er tmpgenc 2.5 plus freevare har brukt DivXtoDVD og det virker fint , men savner menyer. Lenke til kommentar
Wintel Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 For det første så kan du jo skrive DVD´en til disk og brenne den etterpå (så unngår du feilbrente plater). Du kan også prøve windvd creator, er MYE raskere enn nerovision express... Wintel Lenke til kommentar
-SoniX- Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 http://www.digital-digest.com/dvd/download...mpgenc_412.html der ser du litt, men dette er bare 1 av to programmer du trenger. det er heller ikke vansklig. Hvis du sender meg en mail.. [email protected] så kan jeg gi deg en grundigere forklaring osv... blir litt trælete å komme med koder og "walkthrough" her... kanskje ikke så lurt...? Lenke til kommentar
Heia Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Canopus Procoder...Supert program, ikke minst enkelt i bruk, det kan gi deg ifo/bup/vob rett ut, eller m2v/mp2, som du deretter kan hive inn i ett authoring program...CP fikser også konvertering fra NTSC -->PAL, eller vice versa... Endret 17. januar 2005 av Heia Lenke til kommentar
-SoniX- Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Fins nok en del ja!jeg bruker tmpgenc 2.5 plus og et dvd authoring program, som gjør at jeg kan lage egne menyer og dele filmen opp i kapitler osv... helt genialt!! ellers kan du vel bruke easy media creator.. finner det på nett, koster penger, men hvis du kjenner til no torrents sider, så er det ikke no stress ;o) Er tmpgenc 2.5 plus freevare har brukt DivXtoDVD og det virker fint , men savner menyer. Nei, er vel egentlig ikke det, men... er nero det da? nei , men de fleste har det alikevel.... serials og cracks er det fullt av på nett. Er vel en liten pirat i de fleste av oss... Lenke til kommentar
Itw Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Har prøvd windvd creator nå men får ikke til og legge inn eget meny bilde... Går ikke det ann? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Fins nok en del ja!jeg bruker tmpgenc 2.5 plus og et dvd authoring program, som gjør at jeg kan lage egne menyer og dele filmen opp i kapitler osv... helt genialt!! ellers kan du vel bruke easy media creator.. finner det på nett, koster penger, men hvis du kjenner til no torrents sider, så er det ikke no stress ;o) Er tmpgenc 2.5 plus freevare hos meg er det ontopic: Du kan ikke bruke dr.divx da? Husker ikke helt hvordan det er Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg bruker også tmpgenc for så og bruke authorize program =) Lenke til kommentar
Itw Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Òki fikk til og legge eget bilde på menyen men med nerovision får jeg ca 13episoder på en dvd med windvd creator får jeg inn 8 episoder.... det er jo alt for lite... Finnes det noen bedre? Som også er litt rask? Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 DVDSanta er bra. Takler de fleste formater, også avi. Jeg synes Tmpgenc DVD Author er kresen på hva den kan konvertere. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg synes Tmpgenc DVD Author er kresen på hva den kan konvertere. Ja, du må bruke TMPGEnc til å kode MPEG2 filene for at det skal gå. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Discreet Cleaner XL er bra til å konvertere. (konverterer alt mulig rart til alt mulig rart) Adobe EncoreDVD er fint for å lage menyer osv. (ikke gratis) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå