Gå til innhold

lage dvd av divx/avi?

Itw

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg er ute etter ett program som gjør divx/avi om til dvd formatet.

Har brukt nerovision men det låser seg under omgjøring og blir da litt mange feilbrenninger.

Driver på og gjore om tv serier og enkelte episoder låser nerovision seg på og da slutter den og brenne og vips jeg har en feilbrent plate, men vist jeg fjerner den episonden den låser seg på så brenner den neste gang uten problemer.

Men blir litt dumt og ha en feilbrenning for hver jeg klarer og brenne...

Så hvordan annet program kan dere anbefale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fins nok en del ja!

jeg bruker tmpgenc 2.5 plus og et dvd authoring program, som gjør at jeg kan lage egne menyer og dele filmen opp i kapitler osv... helt genialt!!

ellers kan du vel bruke easy media creator.. finner det på nett, koster penger, men hvis du kjenner til no torrents sider, så er det ikke no stress ;o)

Lenke til kommentar
Fins nok en del ja!

jeg bruker tmpgenc 2.5 plus og et dvd authoring program, som gjør at jeg kan lage egne menyer og dele filmen opp i kapitler osv... helt genialt!!

ellers kan du vel bruke easy media creator.. finner det på nett, koster penger, men hvis du kjenner til no torrents sider, så er det ikke no stress ;o)

Er tmpgenc 2.5 plus freevare :roll:

har brukt DivXtoDVD og det virker fint , men savner menyer.

Lenke til kommentar

Canopus Procoder...Supert program, ikke minst enkelt i bruk, det kan gi deg ifo/bup/vob rett ut, eller m2v/mp2, som du deretter kan hive inn i ett authoring program...CP fikser også konvertering fra NTSC -->PAL, eller vice versa...

Endret av Heia
Lenke til kommentar
Fins nok en del ja!

jeg bruker tmpgenc 2.5 plus og et dvd authoring program, som gjør at jeg kan lage egne menyer og dele  filmen opp i kapitler osv... helt genialt!!

har brukt DivXtoDVD og det virker fint , men savner menyer.

Nei, er vel egentlig ikke det, men... er nero det da? nei , men de fleste har det alikevel.... serials og cracks er det fullt av på nett. Er vel en liten pirat i de fleste av oss...

Lenke til kommentar
Fins nok en del ja!

jeg bruker tmpgenc 2.5 plus og et dvd authoring program, som gjør at jeg kan lage egne menyer og dele  filmen opp i kapitler osv... helt genialt!!

hos meg er det :devil:

ontopic:

Du kan ikke bruke dr.divx da? Husker ikke helt hvordan det er :hmm:

Lenke til kommentar

Òki fikk til og legge eget bilde på menyen men med nerovision får jeg ca 13episoder på en dvd med windvd creator får jeg inn 8 episoder.... det er jo alt for lite...

Finnes det noen bedre? Som også er litt rask?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...