Gå til innhold

Høy temperatur på AMD 3200+ Winchester

brillan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, helt normalt. Hva har du av annen kjøling?

5 kabinettvifter. Case temp er på 19-20 grader konstant.

Syns at 52c load var litt mye, når en kompis av meg har alltid under 40c med en AMD 3000+ Winchester med boxed kjøleren

52grader er ikke mye, men den kunne jo vært lavere. Hvilken vifte har du på kjøleren?

Lenke til kommentar

Syns at 52c load var litt mye, når en kompis av meg har alltid under 40c med en AMD 3000+ Winchester med boxed kjøleren

Temperaturen i seg selv er ikke ille men sett i forhold til kjølinga du nevner virker det merkelig høyt. Du burde jo ligge lavere enn kompisen din!

Selv har jeg bare 3 kabinettvifter på lavt turtall og kommer opp i samme temparaturer på en overklokket xp2400+ klokket til 2,2GHZ.

Dette med en Volcano 12 kjøler på litt under 2000 rpm..

En ting til.. jeg ligger da på ca 31 C på HK

Lenke til kommentar

Temperaturen i seg selv er ikke ille men sett i forhold til kjølinga du nevner virker det merkelig høyt. Du burde jo ligge lavere enn kompisen din!

Selv har jeg bare 3 kabinettvifter på lavt turtall og kommer opp i samme temparaturer på en overklokket xp2400+ klokket til 2,2GHZ.

Dette med en Volcano 12 kjøler på litt under 2000 rpm..

En ting til.. jeg ligger da på ca 31 C på HK

Jeg har kjøleren jeg nevner og den gamle viften fra Vulcano 12 kjøleren. Har på 3600rpm 24/7.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...