Jesper Karsrud Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Hei! Sitter og koder designet til bloggen min, men bildene mine nekter å vises! Satt i natt og kodet litt også, og plutselig viste bildene seg. Så gjorde jeg en liten endring på noen helt andre elementer, og da forsvant de igjen. Hadde satt pris på det hvis noen hadde giddet å sett på det litt, mange av dere har mer skills enn meg i CSS Bloggen min Edit: Er ikke så mye å se på atm, det er jo ingen bilder som vil vises Edit2: Da var bildet fikset... Endret 17. januar 2005 av Jibril2k Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) * øhm slettet * Endret 17. januar 2005 av (jonas) Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Prøv å sett litt trailing trash på bakgrunnene: ../mappe/bilde.png, eller bare bruk hele adressa, da slipper du sånt tull: http://blog.beyond-sanity.com/images/headerbg.png Ingen ødelagte bilder. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Tusen takk! Det hjalp meg jo veldig langt på vei! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Nytt problem: Bildet jeg skal ha bak innholdet mitt vil ikke vises Skjønner ikke hva det kan være, har samme oppsett som på beyond-sanity.com, men her vil det altså ikke fungere.. Drit i artikkelene som står der, det er noe vi måtte skrive nå, når vi sitter her på skolen. Disse skal slettes så fort jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå