magnusrt Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hei Har en Dell Inspiron 8200 ("Intel Pentium M Processor" [tror jeg]) 1.8GHz. Jeg er lysten på å oppgradere prossesoren min. Hvor kan jeg kjøpe ny prossesor??? Dell skulle ha 5000 kr for en 2.5GHz, er ikke dette dyrt?? Mvh Magnus T Lenke til kommentar
Charli Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 For det første er en pentim m 1,8 ganske rask, så da regner jeg med at du ikke har en pentium m prossessor. For det andre så har det vel ikke kommet pentium m 2,5 på markedet enda, har det vel??? Lenke til kommentar
magnusrt Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Hei! Sitter med manualen nå. Intel Mobile Pentium 4 L1 cache 32(internal) L2 cache 512 400MHz front side bus Dette er det jeg vet om prossesoren jeg har... Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Dette er etter min forstand ikke kostnadssvarende. Selg heller den gamle pc`en og kjøp en ny med de specs du ønsker, da har du oppgradert i tillegg til at du igjen sitter med ny pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå