JuB Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hei, skal kjøre 3 eller 4 skjermsløsning på flere pcer. Så jeg lurte på om jeg kunne kjøpe et HK med PCIe og sette i et PCI skjermkort i tillegg? Eller er ikke dette mulig med PCIe? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jo det skal vel gå greit, evtuelt kjøpe ett SLI-skjermkort og heller bruke to PCIe-kort. AtW Lenke til kommentar
pertm Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det går nok an men finnes det hovedkort som har både PCIe og PCI? PCIe skal jo ta over for både AGP og PCI. Jeg vet det går an med AGP kort og PCI kort. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det går nok an men finnes det hovedkort som har både PCIe og PCI? PCIe skal jo ta over for både AGP og PCI. Jeg vet det går an med AGP kort og PCI kort. Har ikke sett noen kort med PCIe som ikke også har PCI. Så det finnes nok ja. AtW Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 uten at jeg har noen personlig erfaring, så antar jeg at dette skal gå bra... Men forslaget mitt er å kjøpe et nF4sli kort eller nF4ultra med 2xpci-e så er du iallefall på sikre siden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå