Såkk Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 http://www.digitimes.com/news/a20050114A7040.html Lenke til kommentar
eolaih Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Sansynlig vis ikke tilfelle dette her. Nå har jo ITavisen.no dumet seg ut med å poste dette rykte som en sanhet. Lenke til kommentar
Såkk Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Sansynlig vis ikke tilfelle dette her. Nå har jo ITavisen.no dumet seg ut med å poste dette rykte som en sanhet. Jamen Itavisen dummer seg jo alltid ut.... hehe Lenke til kommentar
Locinho Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Argh...Jeg blir så irritert på alle disse ryktene!! Først brukte jeg kanskje over en måned på å bestemme meg for om jeg skulle gå for mac eller pc, så endelig hadde jeg bestemt meg, det ble powerbook . Skulle bestille rett etter jul, men da kom jo keynoten, så ventet en liten stund til, vel håpende om en oppgradering. Ingen oppgradering var å spore...Nå surrer masse rykter. Noen sier det skjer oppgraderinger imårra (speedbump eller hva det heter), noen sier det skjer i løpet av neste måned, noen mener det kommer g5 i løpet av andre kvartal.....Jeg orker egentlig ikke vente mer! Burde egentlig bare kjøpe nå, men er redd for at oppgraderingene kommer rett før jeg faktisk får levert maskinen , og det er jo kjipt... Bare en liten digresjon, beklager... Locinho Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Argh...Jeg blir så irritert på alle disse ryktene!! Først brukte jeg kanskje over en måned på å bestemme meg for om jeg skulle gå for mac eller pc, så endelig hadde jeg bestemt meg, det ble powerbook . Skulle bestille rett etter jul, men da kom jo keynoten, så ventet en liten stund til, vel håpende om en oppgradering. Ingen oppgradering var å spore...Nå surrer masse rykter. Noen sier det skjer oppgraderinger imårra (speedbump eller hva det heter), noen sier det skjer i løpet av neste måned, noen mener det kommer g5 i løpet av andre kvartal.....Jeg orker egentlig ikke vente mer! Burde egentlig bare kjøpe nå, men er redd for at oppgraderingene kommer rett før jeg faktisk får levert maskinen , og det er jo kjipt... Bare en liten digresjon, beklager... Locinho Ingen vits å vente på en Powerbook G5, det er tvilsomt den kommer i år. og om den skulle komme vil det neppe bli før til høsten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå