Cyrus Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Skal gå til innkjøp av ny strømforsyning ettersom den jeg har nå (Antec 360w) har blitt for liten til følende oppsett: System AMD Athlon 64 3500+ MSI K8N NEO2 Plat.-54 nforce3 250 Ultra 1Gb OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Ed. R-2 POV Geforce 6800gt NEC 3500 DVD-RW 1x Raptor 4x 200Gb Segate hardisker Kjøling ZA-7700-CU Arctic Cooling NV Silencer 5 2x 120mm Vifter Det jeg er på utkikk etter er en kraftig, men hvis mulig stillegående strømmforsyning. Pr, idag er ikke systemet overklokket, fordi at det blir utabilt med engang. Mistenker at dette kan ha noe med mangel på strøm. Pris er ikke så viktig, men er vell ikke intresert i å betale over 2000 for en strømmforsyning. Takker på forhånd for gode forslag. Mvh Cyrus Lenke til kommentar
regeli Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Cooler Master 450W skal være bra. Selges på komplett. Du kan til og med sjekke effektforbruket me den strømforsyningen pga. det følger med et slags display som viser effektforbruket. Den koster rundt en 1000 lapp, men da har du kvalitet for penga. Test av PSUen Endret 17. januar 2005 av regeli Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Ja, den så fin ut men er litt redd for at den er i minste laget. Sjekket ut en sånn kalkulator som regner sånn ca ut hvor mange W sytemet ditt trekker kom da opp i ca 430w og da skal de ikke mye til for at jeg må kjøpe enda en ny strømmforsyng. Bra forslag, men jeg burde kansje kjøpe noe kraftigere? Eller holder det? /Cyrus Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Mist 500w Psu vist du kan vente en lite stund da.. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Kjøp OCZ powerstream 520w. Den er kåret til "The best PSU of 2004" fra flere blader og nettsider. http://www.ocztechnology.com/aboutocz/news/25 Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Nå hjelper det seg, dette var 2 stykk meget lovende strømmforsyninger. Har lest endel tester på OCZ Powerstream, å det virker som en meget bra strømforsyning. Men Siden den kommer til og kjøre under ganske høy last, er jeg redd for at den kommer til og bråke litt. Har også hørt noen rykter om kompabilitets problemer med denne strømforsyningen, med mitt hovedkort. Når det gjelder Misten så ser jo spesifikasjoen meget bra ut, men har dere noen linker til tester av denne? Hvis den er så bra som det ser ut så kan det være verdt og vente... Takk for gode forslag /Cryus Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg har den OCZ'en sjøl. Og den bråker ikke mye. Og den PSU'en der har den beste vifte systemet syns jeg.. pga der er det to vifter forran og bak slik att man får et fin strøm igjennom slik att psu'en er god og kalt. På misten så ser du att det er en vifte bak og en som er pekt nedover.. "nai nai" Men merk deg att OCZ PSU'en er 2 cm lengre enn andre PSU'er! Så har du ett lite kabinett så kan det bli litt trangt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå