HuzZzla Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Jau, da har jeg også fått meg SE K700i. Har en sånn kabel her Har fått kobla den til pc'n nå og den finner telefonen, alt funket som en drøm heeeelt til jeg skulle oppgradere FW, det kom opp at den ikke fant synchen. Noen som vet hvordan jeg får konfiguert den slik at jeg kan få oppgradert? Takker DEnne feilmld kommer opp Endret 17. januar 2005 av HuzZzla Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Såvidt jeg vet så kan du ikke oppgradere med den kabelen. Du må enten ha Syncstation DSS-20 eller DSS-25. Den kabelen er jo ikke en Syncstation og derfor finner den ikke Syncstation. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Hmm, ok. Får låne en DSS-25 senere i kveld, får prøve da TAkker for hjelp Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ja, det nytter ikke med kun en kabel, du må ha en dokking-stasjon. Husk å installere den riktig og følg bruksanvisningen underveis nøye. La betteriet være fullladet og ikke la laderen være tilkoplet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå