dark|dog Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Til Ketil. Det var Beyerdynamic DT 292 vi hadde på jobben. Veldig behagelig å ha på. Ser ingen som selger disse i Norge. Hva måtte en eventuell pris komme på? Mvh U.J Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Philips HP1000 spiller ganske høyt (med hjelp av forsterker), og har meget god diskant etter min mening. Bassen derimot... Lenke til kommentar
BlondGod Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Har du muligheten ville jeg ha testet Stanton DJPro2000S, har disse selv og er helt utrolig fornøyd, veldig lettdrevne og heftig lyd, OBS ikke zennheiser(? ) lyd... forskjellen kan vel best beskrives slik: Zennheiser= en yndig Geisha som smyger seg rundt hodet ditt og maserer øregangene dine til uante høyder av nytelse.. raffinert og lækkert. Stanton= Villmann som klatrer opp på skuldrene dine og bruker hodet ditt som stortromma i 17 Mai toget.. Rått og brutalt, og ikke ser de(t) så pene ut heller. Men gud så rått! Stanton Masse heftig lyd, helt lukkede, og null forvrengning. Frekvensområdet er ikke så godt som noen av de som tidligere har blitt nevnt her, men jeg tror ikke mine ører klarer å oppfatte ytterpunktene i frekvensområdene uansett. Disse har jeg brukt i over 5 år, både på DJ jobb og i stua foran TV eller dataspill.. prefekt til alt, også på bussen. Zennheiserene mine gjorde at gamle damer pirket meg på ryggen og ba meg skru ned når jeg satt på bussen(halvlukkede). Med disse er det bare å pøse på, du gir deg før de gjør det, og veldig lite lyd slippes inn og ut. Uansett hvilke klokker du bestemmer deg for anbefaler jeg at du tester de personlig før du kjøper, smaken er som baken vettu. Gødd løkk uansett EDIT: en link til= statonmagnetics Endret 19. januar 2005 av BlondGod Lenke til kommentar
Donald148 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hey, jeg har sett litt på Sennheiser HD 555 og Sennheiser HD 595. På de dyreste Sennheiserne står det at ledningen går annt å bytte ut, går det annt på disse og? Jeg har nemlig ødelagt alle headsettene mine med å få ledningen til å ryke og nå ønsker jeg et headsett jeg kan ha over lengre tid. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hey, jeg har sett litt på Sennheiser HD 555 og Sennheiser HD 595. På de dyreste Sennheiserne står det at ledningen går annt å bytte ut, går det annt på disse og? Jeg har nemlig ødelagt alle headsettene mine med å få ledningen til å ryke og nå ønsker jeg et headsett jeg kan ha over lengre tid. Går på mine ikke spesielt dyre sennheisere ihvertfall. Men det er vel bare å åpne de å lodde? Det gjorde jeg ihvertfall. AtW Lenke til kommentar
Donald148 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 jo kanskje... det headsette eg har nå ødelegge eg visst eg åpne d Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 jo kanskje... det headsette eg har nå ødelegge eg visst eg åpne d SIkker på det? Det kan være litt stress, og man må bruke makt, men har fått åpnet (og ikke minst skrudd sammen) de sennheiserene jeg har prøvd å åpne AtW Lenke til kommentar
Donald148 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 kan sikkert stemme det. Selv har jeg et zalman surround men ødela en ledning så nå er det ikke surround lenger.Gidder ikke prøve å åpne det med makt da ødelegger jeg det nok ganske sikkert Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Finnes det noen hodetelefoner som gir like bra trykk i bassen som beyerdynamic DT 770 og som samtidig klarer diskanten nydelig? Dei kallast sony MDR-V700DJ....har brukt dei i 1.5 år no...å eg har aldri hatt noke så deilig på øyrene mine!!! Eg veit da atte skulle eg kjøpt nye øyretelefonar så skulle da ikkje vore snakk om noken andre enn dei, kosta ka da kosta ville!!! Du sa du ville ha trykk, 3000mW er veldi masse Francis Endret 19. januar 2005 av paulinfrancis Lenke til kommentar
nixon Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Skal du ha en god hodetelefon, forsterker og lydkort så er prisen deretter. Dette her er det jeg skal ha meg. - Sennheiser HD650 fra 3000 - 3500,- - Rega Ear forsterker ca 2000,- - E-MU 0404 1200,- Har den førstnevnte og forsterkeren er på vei. Prisen kommer fort opp i en 6-7000kr De har E-MU 0404 med CUBASIS fullversjon for kr 1295,- på Luthman Norway. Er det en grei pris? Det er ikke phones-uttak (kun 2x line out analog) på dette kortet, så jeg regner med at man evt benytter phones via forsterker av noe slag? Med respect Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Ja det er en bra pris! Kontakter/kabler finner du for eks. på elkjøp... eller nærmeste musikkforretning (ikke cd salgsbutikker ala musikkverket o.l.) Lenke til kommentar
Arrtoo87 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Vil stikke inn Sennheiser 212PRO DJ her oxo, i og med at det er noen veldig fine klokker med bra trøkk, dårlig toppfrekvens, men nå hører ikke øret lenger enn til 21-22 KHz uansett. Frekvensområde: 12-19000 Hz... Har hatt de i et halvt år, og planlegger kjøp av sennheiser 650, men disse er utrolig bra til at jeg kun betalte 600 kr i england for de hehe... Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Vil stikke inn Sennheiser 212PRO DJ her oxo, i og med at det er noen veldig fine klokker med bra trøkk, dårlig toppfrekvens, men nå hører ikke øret lenger enn til 21-22 KHz uansett. Frekvensområde: 12-19000 Hz... Har hatt de i et halvt år, og planlegger kjøp av sennheiser 650, men disse er utrolig bra til at jeg kun betalte 600 kr i england for de hehe... lyden blir som regel bedre på de høye tonene når toppfrekvensen er høyere, selvom ikke det mennsklige øret kan høre noe spesielt mer enn 20khz.. Lenke til kommentar
zmokey2k Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg har Sony CD480 Meget god lyd i dem! En utmerket bass Anbefales;) Trykk her for bilde av dem;) Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Disse burde funke! STAX SR-007 SYSTEM Good shit man Men til trådstarter så kan jeg anbefale de jeg selv har: Sennheiser HD280Pro. Koster vel i overkant av 1000-lappen nå og de er knallgode. Spiller høyt, har en dyp og punchy bass, skjermer lyden bra, klare toner osv osv. Beste jeg har prøvd i denne klassen. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Hva med desse da http://www.skullcandy.com/product2.php?url...n=crushers&id=6 Edit: Eller desse http://www.skullcandy.com/product2.php?url...=helmets&id=102 Endret 23. september 2005 av Best0 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Dei kallast sony MDR-V700DJ....har brukt dei i 1.5 år no...å eg har aldri hatt noke så deilig på øyrene mine! Eg veit da atte skulle eg kjøpt nye øyretelefonar så skulle da ikkje vore snakk om noken andre enn dei, kosta ka da kosta ville! Du sa du ville ha trykk, 3000mW er veldi masse Francis Har de jeg også, de spiller høyeren enn ørene dine låler for å si det sånn! Også går de helt ned i 5hz !! det er dypbass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå