Aalton Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Spesialtilbud på pakke basert på Asus A8N-SLI DeLuxe nForce4 SLI hovedkort med AMD Winchester 3200+, minne og skjermkort ! Pakken består av: - Asus A8N-SLI DeLuxe nForce4 SLI hovedkort - AMD 64 3200+ Winchester prosessor, OEM-versjon - Kingston Dual kit, PC3200 CL2-2-2-5, sett med 2x512MB - Point Of View 6600GT 128MB skjermkort, PCI-express - Arctic Cooling Freezer64 prosessorvifte Jeg har lest at A8N-SLI DeLxe fra asus er et meget godt valg.. Kingston har jeg ikke hørt så mye om! burde man bytte ut dette? med f-eks. Geil eller OcZ brikke på 1024.... Hva tror dere om tilbudet? er det verdt og anbefalle? Netshop's tilbud. Endret 17. januar 2005 av Omy Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 ser meget bra ut btw: kingston er verdens største minneprodusent og et meget godt valg stabil som få og denne modellen har gode timings Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Eneste problemet med den pakka der er vel at de ikke har minnet inne på lager? Du kan sikkert få byttet minne i noe tilsvarende til samme pris.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Eneste problemet med den pakka der er vel at de ikke har minnet inne på lager? Du kan sikkert få byttet minne i noe tilsvarende til samme pris.. For de som ikke har det så veldig travelt... Ville ha Ventet.... Men er det noen sammenligning mellom den Brikken der og en geli, OCZ ? er Kingston bedre? Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Du sparer vel en tusenlapp på vanlig pris, tror jeg. Og oppsettet ser bra ut, faktisk nesten samme som jeg og en kompis satt sammen. De har jo en pakke med 6800GT også, som også er noe å vurdere Edit: Hmmm..ved nærmere ettersyn er jeg usikker på om du sparer så mye. Men pakka er bra i utgangspunktet. Endret 17. januar 2005 av o-haavard Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Synes du sparer mye jeg, regna ut full pris for alle komponentene og kom til 8349 kr. Synes da at 6898 kr er en bra pris for pakken... I tillegg er super-service inkludert i prisen Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 super service? det er netshop vi prater om her, vel? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 super service? det er netshop vi prater om her, vel? Jepp. Super service = Netshop Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Godt noen andre enn meg har opplevd det da.. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 har ingen tester å vise til men jeg kan garantere at kingston er et bra merke ser på kingstom som et høykvalitets merke på i samme kategori som corsair crucial geil og ozc legg merke til at noname og twinmos havner i kategorien under dette tror du finne noe tester på www.tomshardware.com Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 har ingen tester å vise til men jeg kan garantere at kingston er et bra merke ser på kingstom som et høykvalitets merke på i samme kategori som corsair crucial geil og ozc legg merke til at noname og twinmos havner i kategorien under dette tror du finne noe tester på www.tomshardware.com Jeg og andre satser på dine ord... Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Dersom jeg ikke tar helt feil så har Kingston som enesten minneprodusent livtidsgaranti på brikkene sine. Så ja, Kingston er til å stole på. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Dersom jeg ikke tar helt feil så har Kingston som enesten minneprodusent livtidsgaranti på brikkene sine. Så ja, Kingston er til å stole på. Ocz har også dette tilbudet på noen av brikene sine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå