Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

GPS-enhet som varsler om fotobokser

Rairai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For den prisen ville jeg mye heller ha kjøpt en tomtom navigator pakke. Da får en med en pda med tomtom + gps enhet. Da har en samme mulighetene når det gjelder fotobokser, og en får i tillegg en komplett bilnavigasjon.

Men en pda er der i tillegg en drøss med andre muligheter som er tilgjenglige, så en får mye mer for pengene da.

Lenke til kommentar
takk aurstad.. klarte ikke få med meg det hehe

tomtom navigator pakke? hmm ja hvis det kan gjøre akkurat det samma så virker det litt mer fristende ja :yes:

Den gjør det samme, og mer til. Du instalerer bare en tilleggspakke, så blir du varslet når du nærmer det fotobokser.

Synes denne løsningen er helt genial. Har mann først bilnaviagasjon så klarer en seg ikke uten ;)

Lenke til kommentar

hmm så det kosta litt, men noe annet jeg lurte på..

Man kan gjøre det samma på en laptop ikke sant? bare kjøpe en gps mottager som kobles med usb til en laptop? det jeg lurte på da er egentlig hvor bra funker det, hvis noen vet?

er det såpass nøyaktig at jeg kan se bilen min bevege seg på kartet da?

Lenke til kommentar

bare lurte på om det var mulig, hvis man skal på langtur så har fyren ved siden av meg da laptopen, ikke like hendig som en pda nei.. nei blir ikke noe montering av den slags heh bare var nysjerrig på det, for kan jo være greit med stor skjerm tenkte jeg på..

men allikavel, ender nok med en pda :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...