Rairai Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 http://www.indre.no/Innenriks/article1414538.ece noen som vet hvor man kan få tak i dette her i Norge? eller må man ta det inn fra utlandet? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hadde du tatt deg tid til å lese artikkelen så hadde du sett at intervjuet er med en kar ifra firmaet Top Gear. Det logiske er så å prøve www.topgear.no ... Vips..! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 For den prisen ville jeg mye heller ha kjøpt en tomtom navigator pakke. Da får en med en pda med tomtom + gps enhet. Da har en samme mulighetene når det gjelder fotobokser, og en får i tillegg en komplett bilnavigasjon. Men en pda er der i tillegg en drøss med andre muligheter som er tilgjenglige, så en får mye mer for pengene da. Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 takk aurstad.. klarte ikke få med meg det hehe tomtom navigator pakke? hmm ja hvis det kan gjøre akkurat det samma så virker det litt mer fristende ja Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 takk aurstad.. klarte ikke få med meg det hehetomtom navigator pakke? hmm ja hvis det kan gjøre akkurat det samma så virker det litt mer fristende ja Den gjør det samme, og mer til. Du instalerer bare en tilleggspakke, så blir du varslet når du nærmer det fotobokser. Synes denne løsningen er helt genial. Har mann først bilnaviagasjon så klarer en seg ikke uten Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 hmm så det kosta litt, men noe annet jeg lurte på.. Man kan gjøre det samma på en laptop ikke sant? bare kjøpe en gps mottager som kobles med usb til en laptop? det jeg lurte på da er egentlig hvor bra funker det, hvis noen vet? er det såpass nøyaktig at jeg kan se bilen min bevege seg på kartet da? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Aner ikke hvordan det er med pc, men på pda virket dette. En annen ting er jo at det ikke er veldig praktisk å ha en laptop for å vise vei i bil. De tar jo mye plass, så hvor skal du da montere den? Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 bare lurte på om det var mulig, hvis man skal på langtur så har fyren ved siden av meg da laptopen, ikke like hendig som en pda nei.. nei blir ikke noe montering av den slags heh bare var nysjerrig på det, for kan jo være greit med stor skjerm tenkte jeg på.. men allikavel, ender nok med en pda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå