tozer Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Takk takk. Er det noe dere savner så bare si fra. Jeg skal ha skapet i svart. Hvilken svart farge synes dere passer best? matt, blank?? noen? Lenke til kommentar
Blod Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Savner egentlig noen tegninger som er målsatt. ellers så er prosjektet ditt genialt! Lenke til kommentar
tozer Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 1668 Visninger! OMG! Tja, tegninger skal jeg jo alltids få slengt opp på galleriet. sier fra når det er gjort. de ligger på en pc jeg ikke får tilgang til før i midten av neste uke. Lenke til kommentar
entonic Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Lets make that 1731 kunne du tatt noen bilder av strøm delen? høres kult ut. Endret 18. februar 2005 av Entonic Lenke til kommentar
tozer Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Hei skal ta bilder av "strømskapet" mitt så snart som mulig. og sier fra her når bildene er lagt ut. Dere kan også følge med på rack prosjektet mitt på boxz.org prosjekt side som jeg nettopp har fått ordnet. EDIT:boxz.org er nå oppdatert. Endret 19. februar 2005 av tozer Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Gleder meg til dette blir ferdig, morsomt å følge med på. Har litt lyst til å pusle med noe slikt selv, har ikke råd til noen rackkabinetter nå, men det går jo an å lage muligheter for det. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Morsomt prosjekt!! Har alltid hatt lyst på rack selv, men prisene på kabinettene fra Chieftec har vært relativt avkrekkende, skapene også forsåvidt... Kepp up teh good work! Lenke til kommentar
Haii Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Hvilken hovedkort brukte du? EDIT: Type? ATX, Mini ATX? osv. Endret 26. februar 2005 av ZaLzIce Lenke til kommentar
tozer Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Hei! Lenge siden jeg har oppdatert noe her, og bildeforumet, har hatt en god del å gjøre i det siste. Skal oppdatere om et par dager. har en del bilder nå. bruker helt vanlige ATX kort, mens mATX virker også helt fint. Tozer Lenke til kommentar
Haii Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg ser at du har fått opp galleriet, men bildene fungere ikke Lenke til kommentar
tozer Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Uff, har akkurat flytta de på ny server, er mye som skal gjøres. og jeg har stygg mye å gjøre nå også. håper på å få alt i orden om ikke så lenge, sier fra jeg. Tozer EDIT: Nå skal forumet være oppe, og dere finner det her! EDIT2: 2149 Visninger Endret 27. februar 2005 av tozer Lenke til kommentar
r1urge Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 hehe faktisk påtide at du hiver alt inn i én box alt det rotet du og stein hadde med dere ifjor på TC hææææææærre :_D Lenke til kommentar
tozer Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 hehe faktisk påtide at du hiver alt inn i én boxalt det rotet du og stein hadde med dere ifjor på TC hææææææærre :_D Heheh, kanskje ikke så veldig dumt nei. Lenke til kommentar
ratata Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 spanandes prosjekt, keep up the good work! Lenke til kommentar
tozer Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) boxz.org og bilder.boxz.org går opp og ned i helgen, flytter alt over i nye servere. slettet den gamle bilder.boxz.org og ordner et helt nytt bildegalleri. var litt smårotete det andre. regner med alt er på fotene igjen mandag. - har tatt mange bilder som dere skal få se. - Har nå flytta alt i rack skapet, og skapet er i drift. er dog ikke ferdig med det. EDIT: boxz.org er nå oppe , men bilder.boxz.org er langt fra ferdig. har veldig veldig mange bilder å sortere, jobber med saken, håper på å bli ferdig til i morgen... Endret 6. mars 2005 av tozer Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Konge prosjekt! Stå på. Lenke til kommentar
tozer Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Takk takk, uheldigvis lenge siden jeg skulle ha fått ordna bildegalleriet mitt har litt for mye å gj0re. sier fra her når det er gjort. Tozer Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ja få opp bildegalleriet. Jeg har selv startet eget prosjekt for å få inn et rack, så jeg er nysgjerrig. Har nettopp kjøpt inn det første 2U kabinettet, men mangler racket foreløpig (får kanskje ordnet noe billig og brukt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå