G-M-L Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 MS har stoppet all produksjon av Xbox Crystal og v1.6 ... v1.7 kommer men ingen info om hvilket skall den får enda. Noe som forteller meg at det blir enda flere loddepunkter igjen ... Lenke til kommentar
hkallestad Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Eller kanskje ferre loddepunkter, hvem vet, kanskje de har aktivert lpc'en igjen;-) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Eller kanskje ferre loddepunkter, hvem vet, kanskje de har aktivert lpc'en igjen;-) Tviler nå sterkt på det. Microsoft er jo helt desperate etter å få folk til ikke å oppgradere Xboxen sin til en brukbar konsoll. Lenke til kommentar
G-M-L Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 kilde? Mine kilder er to distrubitører. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 kilde? Mine kilder er to distrubitører. Det har ikke stått noe om det på http://xbox-scene.com/ ennå da. de pleier alltid og være tidlig ute med sånne nyheter. Lenke til kommentar
G-M-L Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Sant nok, så det jeg håper på er at det kun er Crystal som går ut og at det fortsatt er v1.6 på hovedkortene. Det er forøvrig svarte Xbox'er som kommer nå. Jeg regner med at mine distributører vet hva de får ifra MS, bedre enn xbox-scene vet det Lenke til kommentar
G-M-L Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Da har jeg åpnet og sett på de "nye" Xbox'ene, det er v1.6 (samsung minne) i svart kasse, ikke noe skummelt ... Da var Crystal ut og Svart inne igjen ... Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Blir det stor forskjell fra 1.6? Lenke til kommentar
Panter Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Blir det stor forskjell fra 1.6? Hehe, har du i det hele tatt lest siste posten? Det var falsk alarm. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Redflame: Det har ikke stått noe om det på http://xbox-scene.com/ ennå da.de pleier alltid og være tidlig ute med sånne nyheter. G-M-L: Jeg regner med at mine distributører vet hva de får ifra MS, bedre enn xbox-scene vet det Som jeg sa , så lenge xbox-scene ikke har rapportert noe så stemmer det!,du gikk på en liten smell der gitt Edit: leif Endret 25. januar 2005 av redflame Lenke til kommentar
G-M-L Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Jepp, og sjelden har jeg vært så fornøyd med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå