XyruZ Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Jeg skal flashe BIOS, og jeg har lastet ned den riktige oppgraderingen. jeg går i DOS og starter exe fila, og kommer inn i programmet, men så trykker jeg enter for å begynne, fen så kommer det "File not found", og så går jeg litt lenger ned på menyen og finner en ting som heter "file". Der kan man skrive inn filen som skal loades, men hva slags fil er det. Filene som lå inne i pakken er: a6380vms.540 amifl827.EXE og et par txt dokumenter. hva slags fil skal jeg skrive inn ? tro egentli det er a6380vms.540, men hvis jeg tar feil blir vel BIOS ødelagt :/ noen som har erfaring med dette? håper på svar Lenke til kommentar
XyruZ Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 er det ingen som har et svar ? Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Hei Har du lest i txt filene om hva som står der? Vil anta at det står rimelig godt forklart. Evt. hjemmesiden til hovedkort produsenten. Mvh Tom Erik Hattrem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå