Lizard Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) var ikke helt sikker hvor å poste dette, kan vel kalles en stue-pc det virker jo genialt, er på ebay til 199 dollar med 40 gb hd,men leveres kun i usa, spiller av alt, MPEG 1, 2, 4 (MPG, MPEG, AVI, M2V, VOB, etc), DivX 3.11 higher, XviD / MP3, OGG Voris, WMA / JPEG(JPG) har hdtv out i 1080i 199 dollar, d e 1300 spenn for et "media center" til stue som e lett å ta med... link til side for produktet http://www.airlinktek.com/english/prod_mg25.htm prøver å finne noe mer info om dette produktet, noen som selger det i norge\sverige.... Endret 17. januar 2005 av Lizard Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Den ligner veldig på en sak fra Aopen som ble testet her på hw for en tid tilbake, dog denne var enda mer kompakt og enda penere. http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=10587 Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Hei, dukker visst stadig opp nye fancy duppeditter, nyhet fra LaCie. Jeg har forøvrig sendt mail til deres asiatiske kontor, de henviste meg bare videre til deres svenske "avdeling" www.mediagate.se Har sendt mail til dem i dag tidlig, men har forelpig ikke fått noe svar på hvor man kan få fatt i Mg-25. (Edit) Fikk svar mens jeg skrev innlegget Hej Aleksander! MG-25 lanseras i mitten av mars (vecka 12). Förbeställningar kommer vi att börja ta emot från och med nästa vecka på vår webbsida. Du är välkommen att lägga en förhandsbeställning online. Självklart kommer vi skicka enheter till Norge. Med vänliga hälsningar, Gabriel Hausmann MediaGate (Edit 2) Sendte en mail tilbake med prisforespørsel Endret 19. januar 2005 av NakedChef Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Mottok nettopp en ny mail: Hej Aleksander! Vi har ännu inte slagit fast priserna till 100%, men preliminärt kommer en enhet med 40GB hårddisk att kosta omkring 2500 svenska kronor, inklusive moms. Detta inkluderar inte frakt. Med vänliga hälsningar, Gabriel Hausmann MediaGate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå