tommy_sn Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hei! Er det noen her som har testet Mazda 6 med 1.8 l oppmot 2.0 l? Vurderer denne bilen litt, men lurer på om det er verdt de ekstra kronene ågå opp til 2.0... Noen tips og meninger? Noen som vet hva "spoiler-pakken" til denne bilen koster, den inkl sideskjørter? Tommy! Lenke til kommentar
eivind04 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 1.8 motoren med 120 hk holder for de fleste, rask akselrasjon og god "dravilje" 2,0 liter med 140 hk hadde jeg nok vudert hvis jeg skulle dra campingvogn e.l Hvis du velger 2 literen kan du velge å legge til ca 10000 kroner å få 16" alufelger og skinnseter , ekstremt billig spør du meg. Tror mazda har i januar/februar muligheten te å velge en pakke ,vinterpakke el sportspakke verdi ca 17000 Eg har sjøl en Mazda 6 1,8l sedan med nesten alt av ekstrautstyr og eg e kjempefornøyd, bedre bil får du ikke!! løp å kjøp Lenke til kommentar
eivind04 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Her er en kjekk side å se på for folk som vil ha ekstrautstyr te mazda 6 Chrome design i Tyskland De er faktisk veldig kjekke å handle med! Men litt trege te å svare på henvendelser, så ha god tid! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Familien vår har en Mazda 6 1.8l med 120hk, og jeg må si at det er nok for meg i alle fall. Nå er ikke jeg tidenes grisekjører, men det er en flott bil. Anbefaler på det sterkeste. Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Hvordan er støynivået i denne bilen? Har lest noen steder at den har blitt kritisert for dette... Noen med flere linker til sider med Mazda 6 utstyr? Ingen som vet hva den "spolier-pakken" koster? Lenke til kommentar
eivind04 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Du kan i januar/februar få sportspakke m /hekkspoiler, ratt, gearkule verdi 14000 kroner inklusive i prisen . Lenke til kommentar
eivind04 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 mazda ekstrautstyr , pdf format Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Har du prisliste til alt det stæsjet der å eller? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 mazda ekstrautstyr , pdf format Der var ekstremt mye pent. *Godsnakke med fattern* Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Hvordan er det å chiptrimme 1.8 og 2.0? Er det noe å hente her, hvem utfører trimming av de, og ca pris? Lenke til kommentar
eivind04 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hva er vitsen med å chiptrimme, vær klar over at alle verksteder har meldeplikt når de oppdager chiptrimming. Har de sett det kan de bli bøtelagt for å ikke melde fra. Hvis du blir tatt må du betale de ekstra avgiftene + straffetoll (50 -60.000 kr) Det mange ikke er klar over er at ved chiptrimming lurer du forskjellige sensorer til å lese feil og dermed kan du ta mer ut av motoren, men ofte er dette ikke så bra for motoren. Det verste er at du betaler fra 5 - 10000 kroner for å få litt mer moment og litt mer hk ut av motoren. Fabrikkgarantien ryker, da dette ikke er til å anbefale. Bruk heller pengene på ekstrautstyr eller noen fete dekk og felger. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Eller bruk pengen til å kjøpe en bil med kraftigere motor orginalt. Lenke til kommentar
eivind04 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Her er noen bilder av bilen, bildene er nok ikke av beste kvalitet. Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Hvordan er kvaliteten på høyttalerene i Mazda 6, original-anlegget? Er det vanskelig å bytte ut disse, og hvilke høyttaler-størrelser passer?? Lenke til kommentar
eivind04 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Anlegget til mazda leverer 4 x 25 watt. Hvilke høyttalere som er montert har jeg ingen aning om. Vet om en som koblet høyttalere i en boks bak i bagasjerommet, han måtte koble et eller annet på anlegget for å få dette til. Har ikke så godt greie på lydanlegg. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Utrolig stilig, eivind04! Skal vise de bildene til pappa, selv om jeg tviler på at han gidder å gjøre noe med det. En takspoiler kan han kanskje strekke seg til (det er en stasjonsvogn), men sannsynligvis ikke noe mer... Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Er det mulig å få en "kort" antenne på Mazdaen, istedenfor den laaange som sitter på originalt, og eventuelt hvor denne kan kjøpes? Lenke til kommentar
eivind04 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Du kan få korte universal antenner hos bilextra, de er blanke. Du får en del dårligere radiosignal men jeg har en glassfiber skiboks oppå taket så det kan jo hende at denne stjeler litt signaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå