White Fox Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Starter å laste ned episode 1 nå jeg; får jo kjempebra speed ved å laste ned direkte fra siden dems Edit: Pokker, episode 7 og 13 funker ikke å laste ned. Endret 8. oktober 2005 av White Fox Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Starter å laste ned episode 1 nå jeg; får jo kjempebra speed ved å laste ned direkte fra siden dems Edit: Pokker, episode 7 og 13 funker ikke å laste ned. Jeg lastet episode 13 for 2 timer siden ... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Starter å laste ned episode 1 nå jeg; får jo kjempebra speed ved å laste ned direkte fra siden dems Edit: Pokker, episode 7 og 13 funker ikke å laste ned. Jeg lastet episode 13 for 2 timer siden ... Funka fett for meg også Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Fikk det til nå; håper på enda en flott "serie" Lenke til kommentar
Thel Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Klarer jo å holde på spenninga også Sitter å venter hele tiden på neste episode! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Klarer jo å holde på spenninga også Sitter å venter hele tiden på neste episode! Ja du er ikkje den einaste Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Da er episode 15 ute.. Jeg synes denne var litt kjedelig, men man får oppklart en del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå