Gå til innhold

Welcome to The Scene. Verdens beste serie?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såg siste episode nå, litt kjedelig, synd att de er blitt kortere og nå.

Når det gjelder slutten så synes jeg det var genialt.

Tipper Teflon er leigd inn av FBI eller lignende for å stoppe ulovlig fildeling på nett. Att han sitter der og jobber seg inn i en gjeng og skal ta de til slutt. Han har også en vanlig jobb som blir rammet av dette arbeidet.

Kanskje han gjør dette fordi han allerede er tatt men får gå dersom han hjelper FBI å ta de andre.

Virket ikke som han gjorde det på gøy liksom. Han var litt stresset.

Dette er jo bare en teori jeg har, noen andre innspil/teorier?

edit: ville bare nevne en feil jeg la merke til, episoden utspiller seg jo 24 feb. Men når han Teflon chatter med stenger vinduet til messengeren så står det at samtalen ble slutt 19 feb. Liten feil der men det må man tolerere :p

Endret av Raggi
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Episode 6 har nå kommet ut og klar til nedlasting.

Har også motatt en mail fra mailinglisten til The Scene som kanskje gir en del svar(eller flere spørsmål) på noe av det vi har diskutert i denne tråden. Hvis noen ønsker det kan jeg legge ut den i denne tråden.

Lenke til kommentar

Åh, serien har tatt et par uante vendinger i det siste som er RÅ. Elsket den greia om rettighetene på den fila og hva de fikk utav det. Savner litt mer fremgang i storyen for hver episode tho, føler at det egentlig skjer litt lite. Men, gjør det bare mer spennende å vente på neste episode :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...