c-NOfx Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 jeg får denne feilmeldingen opp når jeg installerer linux TSC cannot be used as a time. possible reasons for this source are youre runninga with speedstep you dont have DMA enable for your harddisk (see hdparm) incorrect TSC synchronization on an SMP system (see dmesg) falling back to a sane timesource now ka skal æ gjøre?? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Flyttes til linux-forumet Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hvilken distribusjon er det du forsøker å installere, når kommer feilmeldingen(e)? Forøvrig ser ikke det der ut som en melding som vil stoppe en installasjon. Heller mer en advarsel. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 jeg får denne feilmeldingen opp når jeg installerer linux TSC cannot be used as a time. possible reasons for this source are youre runninga with speedstep you dont have DMA enable for your harddisk (see hdparm) incorrect TSC synchronization on an SMP system (see dmesg) falling back to a sane timesource now ka skal æ gjøre?? Hvilken distro har du? Når i installasjonen får du meldingen? System specs? Lenke til kommentar
c-NOfx Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 jeg får denne medlingen når jeg har trykt install linux grafisk...det er fedora linux jeg prøver å installere. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 jeg får denne medlingen når jeg har trykt install linux grafisk...det er fedora linux jeg prøver å installere. Stopper installasjonen totalt opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå