Phiss Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Skal bestille noen deler, og ser at Databutikken har disse registrert med "blå hånd" - dvs leveringstid 7 til 9 dager, og at de ikke har det inne på sitt eget lager. Noen som vet hvor lang tid det EGENTLIG tar? Betyr 7 til 9 dager VIRKELIG 7 til 9 dager? Gidder ikke bestille noe som tar 2 måneder å få inn på lager, og så 7 til 9 arbeidsdager å pakke - da bestiller jeg heller om to måneder. Phiss Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Jeg bestilte et skjermkort fra Databutikken.com/no. Skulle ta 7-9 dager, kom etter 7 dager. Da så jeg at kortet vat sendt fra Sverige. Så kansje det de mener når det står, ikke på lager, er at den ligger på lager i Sverige og ikke i Norge. Og at det derfor tar litt lenger tid.... Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Jeg bestilte et POV GF3 Ti200 der den 5`te denne måneden, fikk det idag. (8 dager med blå hånd) men det skal være sagt at det er den første gangen jeg handler hos Databutikken. Wilhelmsen Lenke til kommentar
Phiss Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Thanx! Noen som har bestilt Intel P4 1.6 NW, og/eller ASUS P4S533 (sis 645dx chipset)? Blå hånd på disse - men lurer på om de finnes på lager i Sverige siden de ikke er å oppdrive i Norge (les: Komplett) ??? Phiss Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Jeg bestilte en hdd for to dager siden.. og venter ennå.... jeg kjøpte en leding også med blå hånd... men men... venter i spenning jeg... bare det kommer før jul... [ Denne Melding var redigert av: Asbjørn T. på 2002-06-15 13:59 ] Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Sitter å venter på min nye maxtor 80gb fluid stillegående hs Lenke til kommentar
EC Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Denne tråden hører hjemme i webshoperfaringer. Jeg flytter den siden den er så godt i gang, men neste gang stenger eller i verste fall sletter jeg feilpostede tråder. -yummy, moderator- Lenke til kommentar
zup Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Har bestillt utstyr til 2 komplette maskiner og litt ekstra utstyr hos databutikken hitils i år, og er veldig fornyd med leverings tiden. Eneste problemet var da jeg bestillte Gaiward Geforce Ti4200, hvor leverings datoen ble utsatt og utsatt. De sendte meg en mail om leverings problemer etter noen dager og tilbyde meg å velge ett annet kort hvor de ville dekke 200-300 kroner på det. Jeg valgte og vente, men fikk resten av utsyret. Når jeg ser noe jeg skal ha og er usikker på leverings tiden, så har jeg sendt de en mail først, og de svarer som regel innenfor noen timer og status på den varen. Men det tar ca.5 dager før jeg får varene siden de sendes fra Sverige. Men billigest er det :smile: Lenke til kommentar
DataButikken.com Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Vi har precis bytt webshoplösning, och i den nya står inte bara antal i lager (eget lager) utan även när vi beräknar få tillfälligt slutsåld vara. I vår "gamla" shop framgick mycket riktigt 7-9 dagars leveranstid, men detta var självklart en uppskattning. I de flesta fall gick det snabbare än så, men till Norge var 7-9 dagar ganska korrekt. I den nya shoppen kan man även begära att vi skickat ut ett mail i samband med att en tillfälligt slutsåld vara åter finns i lager, och vi har även lagt till en Galleri-funktion för att visa bild på alla varor under en och samma avdelning. Se exempelvis Chassin (Kabinetter) -> Miditower. Quote: Den 2002-06-13 12:44, Phiss skrev:Skal bestille noen deler, og ser at Databutikken har disse registrert med "blå hånd" - dvs leveringstid 7 til 9 dager, og at de ikke har det inne på sitt eget lager.Noen som vet hvor lang tid det EGENTLIG tar?Betyr 7 til 9 dager VIRKELIG 7 til 9 dager?Gidder ikke bestille noe som tar 2 måneder å få inn på lager, og så 7 til 9 arbeidsdager å pakke - da bestiller jeg heller om to måneder.Phiss Lenke til kommentar
DataButikken.com Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 P4 Northwood 1.6 verkar slut världen över, vilket förmodligen har att göra med det låga priset och goda överklockningsmöjligheterna. Tyvärr måste jag meddela att denna vara ej finns i lager hos oss, och troligtvis ej hos Svensk distributör. Quote: Den 2002-06-13 12:59, Phiss skrev:Thanx!Noen som har bestilt Intel P4 1.6 NW, og/eller ASUS P4S533 (sis 645dx chipset)? Blå hånd på disse - men lurer på om de finnes på lager i Sverige siden de ikke er å oppdrive i Norge (les: Komplett) ???Phiss Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Skulle kjøpe GF4-kortet mitt fra dem. Varen var på lager stod d på webshop'n - men var litt skeptisk da flere andre shop'r jeg sjekka var utsolgt, så jeg sendte mail og spurte først (heldigvis). Fikk bekreftet at de ikke hadde varen, og at den ikke kom inn med d første :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå