walla Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 har kjøpt datawrite 8x plater CMC MAG. AE1. når jeg brenner de med en nec2500 blir ca 10% av siste delen av platen uleselig. det skjer uansett om jeg brenner 3GB eller 4GB på platen. er jeg riktig heldig så får jeg kanskje 1 av 10 plater som blir 100% leselig. har oppgradert firmware men hjalp lite. verbatimplater, og de blir brent fint er disse platene så ekstremt dårlige at 1 av 10 plater funker eller er det muligens noe gærnt med min nec?har prøvd 8x,4X,2X Lenke til kommentar
Abit Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Høres ut som du har vært veldig uheldig der. Jeg har brent på alle mulige slags plater med flere brennere (Lite on, Plextor, Nec) men har nesten aldri fått feilbrenning. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Har fått det verifisert at dette er et problem med disse platene. Så det er nok platene. (Datawrite og bulkpaq = B Grade plater i de fleste tilfellene). Lenke til kommentar
walla Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 nå har jeg liksom 6 25-pack av disse platene igjen. og jeg kjøpte disse platene platene av komplett før jul på tilbud, hva skal jeg gjøre nå?kan jeg bytte det inn eller noe sånt? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Kontakt komplett og si at disse platene er dritt og det finner du deg ikke i - hvis komplett gjør som de pleier så tilbyr de da å bytte i that's write/samsung som etter min mening ikke er noe særlig bedre Men du kan jo høre med komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå